ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۱ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

انفجار و حریق در هاوائی

ادامه جنگ اوکراین است؟

 
 
 

 

 

هنوز اظهار نظر درباره دلیل حریق بی سابقه در هاوایی که گفته می شود با چند انفجار ناگهانی آغاز شد، ممکن نیست. حتی گفته می شود که ممکن است کل این جزیره به زیر آب برود. شمار کشته شدگان حادثه تاکنون ۳۶ تن اعلام شد و گفته شده که این افراد هنگام فرار از حریق در دریا غرق شده اند.

 از هم اکنون می گویند، آنچه در هاوائی روی داده فقط یک حریق نبوده بلکه یک کارهائی از طریق دریا و بعنوان هشدار به کاخ سفید صورت گرفته است. شاید به تلافی انفجار لوله های گاز نورداستریم و یا حمله به کشتی و ناوگان روسیه در دریای سیاه. بالاخره زیر دریائی ها که بیکار نمی مانند.

 باید منتظر ماند تا جزئیات آنچه در هاوائی روی داده معلوم شود. فعلا، رسانه های امریکا به اخبار این حادثه بسیار با احتیاط و بصورت کمرنگ و حاشیه ای پرداخته اند که خود همین عمل، بر ابهامات و سئوالات یپرامون حادثه می افزاید.

مجمع الجزیره هاوائی در غرب ایالات متحده آمریکا در اقیانوس آرام واقع ‌است و تنها ایالت مجمع الجزایری و تنها ایالت در مناطق استوایی است.

ایالت هاوایی  شامل ۱۳۷ جزیره آتشفشانی به طول ۱۵۰۰ مایل است. جزایر غربی هاوائی خالی از سکنه است. کل ایالت هاوائی  ۱٫۴ میلیون جمعیت دارد و پایتخت آن شهر "هونولولو" است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۲ آگوست ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: