ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۲ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گزارش خبرنگار جنگی روسیه

یگانه راه حل پایان جنگ

رسیدن به مرزهای اوکراین است

راشا تودی- ترجمه آزاده اسفندیاری

 
 
 

 

 

گزارش الکساندر سلادکوف، خبرنگار جنگی روسیه روز ۱۰ اوت :

مردم از ما می پرسند، جنگ کی تمام خواهد شد؟ چه زمانی پیروز می شویم؟ چنانچه در پاسخ، صرفا جنبه نظامی را در نظر بگیرم، جنگ به این زودی‌ها پایان نخواهد یافت. برای رسیدن روسیه به مرزهای اوکراین با لهستان، رومانی، مولداوی به عنوان سدی در مقابل غرب یک امر حتمی است، که حداقل سه سال طول می کشد، البته چنانچه ما نیروهای کافی داشته باشیم. اگر راهی پیدا کنیم که فوراً این بخش‌های مرز اوکراین را مسدود کنیم، یک سال دیگر همه چیز تمام خواهد شد. زیرا که اوکراینی ها بدون کمک غرب دوام نخواهند آورد.

هر چند ممکن است تا بهار آینده وضعیت ارتش اوکراین بهم بریزد. البته با این احتساب که ارتش ما با ضربات قدرتمند پشت جبهه دشمن را بکوبد. با این وجود، مسدود کردن مرز اوکراین با اروپا ضروری است. اساس این است که کنترل تمام قلمرو دشمن را در دست بگیریم.

چنین امری ارتباط دارد با ابعاد مختلف، یعنی هم سیاست خارجی و هم اوضاع اقتصادی که با بعد نظامی ارتباط ارتباط مستقیم دارد. با این حساب اوکراین با درک این که به سادگی در حال نابودی است، خود از مسکو برای مذاکره درخواست خواهد کرد، یا واشنگتن به او فرمان خواهد داد. سپس عملیات ویژه نظامی را می توان در یک زمان بسیار کوتاه خاتمه داد.

در هیچ عرصه‌ ای نباید کوتاهی کرد. همه امکانات حکومت و جامعه باید حداکثر سهم خود را در پیروزی داشته باشند. تنها در این صورت پیروز خواهیم شد.

 

https://russian.rt.com/opinion/1186173-sladkov-svo-rossiya-pobeda-sroki


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۳ آگوست ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: