ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۳ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ترور در شاهچراغ

با کدام هدف صورت گرفت؟

 
 
 

 

 

در یک اقدام تروریستی، دو جوان که مسلح به مسلسل کلاشنیکف بودند وارد حرم شاهچراغ شده و بصورت کور آتش گشودند که در نتیجه این اقدام تاکنون کشته شدن ۲ تا ۳ نفر تائید و شمار تیرخوردگانی که به بیمارستان منتقل شده اند بیش از ۱۰ نفر اعلام شده است.

یکی از مهاجمین جوان دستگیر شده و نفر دوم موفق به فرار شده است. ویدئوئی از فرد دستگیر شده منتشر شده که او را نیمه بی حال، در چنگال ماموران نشان میدهد. این ویدئو حاوی صحنه هائی است که انتشار آن را صلاح ندانستیم. ما نمیدانیم چرا فردی که دستگیر شده و باید فورا تحویل مراجع مربوطه شده تا بازجوئی شود و اطلاعاتش گرفته شود، باید در چنگال ماموران له و لورده شود!

گویا اطلاعیه ای بنام داعش منتشر شده که مسئولیت این اقدام را برعهده گرفته است. چه این اقدام توسط داعش داخلی و یا خارجی انجام شده باشد و چه توسط عوامل سازمانده دیگری انجام شده باشد، یک مسئله در این میان قطعی است و آن ایجاد تشنج و دلهره در جامعه است. ضمنا هویت فرد دستگیر شده هنوز اعلام نشده و تنها گفته شده که از اتباع بیگانه بوده است. اعلام نکردن هویت وی و معرفی کردن او بعنوان یک از اتباع بیگانه بلافاصله مهاجرین افغانی را تداعی می کند، در حالیکه چهره فرد دستگیر شده بیشتر چهره یک ازبک را تداعی می کند تا افغانی!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ آگوست ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: