ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۴ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سفر وزیر دفاع چین به روسیه و بلاروس

وزیر دفاع روسیه، در غرفه

ایران در نمایشگاه نظامی روسیه

 
 
 

 

در نمایشگاه سلاح ها و تولیدات نظامی امسال در روسیه، ایران نیز یک هیات را همراه با ماکت برخی تجهیزات نظامی تولید شده در ایران به این نمایشگاه فرستاد. این نمایشگاه "آرمیا ۲۰۲۳" نام داشت و در راس هیات اعزامی ایران، سرتیپ خلیان عزیز نصیر زاده جانشین رئیس ستاد مشترک نیروهای نظامی ایران قرار داشت. او در مصاحبه ای کوتاه که خبرگزاری اسپوتنیک منتشر کرد، در باره این نمایشگاه گفت:

علاوه بر ایران، کشورهای دیگری هم دارای غرفه در این نمایشگاه بودند. ارائه تنوع تجهیزات، به روز بودن و اهمیت تجهیزات در جنگهای امروزی از مشخصات نمایشگاه بود. ما در این نمایشگاه پهپادها، ضدهوایی ها، تجهیزات جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشتیم. روسیه بزرگترین غرفه در در نمایشگاه داشت و مسئولین غرفه همکاری خوبی با هیات اعزامی ایران داشتند و در هر زمینه که توضیح می خواستیم دریغ نمی کردند.

(در آغاز این نمایشگاه، شایگو وزیر دفاع روسیه به همراه شماری از فرماندهان نظامی روسیه از نمایشگاه بازدید کردند و در غرفه ایران توقفی طولانی تر نسبت به غرفه های دیگر داشت و درباره تجهیزات ایران سئوالات فنی را مطرح کرد که پاسخ داده شد.)

روز گذشته خبرگزاری های چین و روسیه اعلام کردند که وزیر دفاع  چین در روزهای ۱۴ تا ۱۹ اوت به روسیه و بلاروس سفر خواهد کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۵ آگوست ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: