ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۴ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تروریست دستگیر شده شاهچراغ

از اتباع کشور تاجیکستان است!

 
 
 

 

 

بدنبال دستگیری یکی از دو تروریستی که در شاهچراغ شیراز با شلیک کور، دو نفر را که خدمه شاهچراغ بودند کشتند و حداقل ۱۰ نفر را رخمی کردند، اطلاعاتی بدست آمد که اندکی از آن توسط استاندار فارس اعلام شده است.

تاکنون، حداقل ۱۰ نفر در ارتباط با این ترور دستگیر شده اند. یکی از دو تروریستی که با کلاشنیکف وارد شاهچراغ شده بودند، موفق به فرار شد اما نفر دوم توسط ماموران و خدمه شاهچراغ دستگیر شد. با دستگیری و بازجوئی از او، شبکه ای از هسته های تروریستی در ایران کشف شده است. آن تروریستی که دستگیر شده، خود را "رحمت الله نوروزف" معرفی کرده است. او تبعه تاجیکستان و اهل بدخشان آن کشور است و هنوز معلوم نیست چگونه خود را به ایران رسانده و شبکه تروریستی که با آن در ارتباط بوده چند نفر هستند و در کدام شهرها فعالیت دارند. همچنین معلوم نیست مسلسل کلاشنیکف را چگونه بدست آورده است. همچنین معلوم نیست و یا اگر هم نفر دستگیر شده در بازجوئی های خود گفته باشد نهادهای امنیتی ایران فاش نکرده اند که نفر دوم که فرار کرده چه نامی دارد و اهل کجاست؟

فیلمی که می بینید مربوط به لحظه دستگیری تروریست دوم است که نیروی خدماتی حرم بصورت حرفه ای توانستند او را دستگیر کنند. نیروهای خدماتی معمولا افراد دوره دیده ای هستند که در لباس جاروکش و خدمه در شاهچراغ و دیگر اماکن مذهبی حضور دارند. نحوه دستگیری تروریست دوم کاملا نشان میدهد که دستگیر کننده بصورت حرفه ای توانست فرد فراری را به زمین انداخته، سپس سلاح را از دستش در آورده و او را دستگیر کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۵ آگوست ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: