ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۹ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حضور پوتین در ستاد فرماندهی جنگ

پیشروی روسیه در اوکراین

زیر چتر سانسور خبری غرب!

 
 
 
 
 

 

طی سه روز گذشته اخبار در باره گسترش حملات ارتش روسیه در  اوکراین از سد سانسور غرب گذشته و در شبکه های مجازی منتشر شده که نشان میدهد، بندر اودسا در دریای سیاه با شدید ترین حملات موشکی روسیه روبرو شده است. در خرسون آخرین پایگاههای ارتش اوکراین در هم کوبیده شده و بمباران نقاطی در اطراف و حتی خود کیف آغاز شده است. این عملیات جدا از بمباران و موشک باران شهرها و روستاهای نزدیک مرز لهستان است که آن کشور آنها را پایگاه نظامی خود برای حمله به بلاروس قرار داده بود.

در حمله موشکی به بندر ادسا چند کشتی انگلیسی حامل مواد برای ارتش اوکراین هدف قرا رگرفته و منفجر شده است. شهر استراتژیک "خارکف" در محاصره کامل ارتش روسیه است و سربازان اوکرائینی در حال فرار. روسیه سامانه ای را رونمائی کرده که با آن قادر است هواپیماهای اف ۱۶ امریکائی را سرنگون کند. در این روزها، برای رونمائی از یک سلاح موشکی جدید، روز شماری می شود. در جمهوری بلاروس، رئیس جمهور این کشور با صراحت گفته که اگر به این کشور از طرف ناتو و از خاک اوکراین و لهستان حمله شود، بدون تردید از موشک های تاکتیکی اتمی روسیه که در خاک بلاروس مستقر شده استفاده خواهد کرد.

نه تنها در امریکا و برخی کشورهای اروپائی، بلکه در قلب ناتو نیز ضمن ناتوانی در ادامه جنگ اوکراین، مخالفت ها آغاز شده است. از جمله رئیس دفتر  فرماندهی ناتو، از ضرورت پایان جنگ با قبول سپردن بخش شرقی و جنوب شرقی اوکراین به روسیه را مطرح کرده است. در پاسخ فرمانده ناتو "استولتنبرگ" گفته است: سیاست ناتو در قبال اوکراین تغییر نکرده و اظهارات رئيس دفترش سیاست ناتو نیست و این کی‌یف است که باید تصمیم بگیرد.

متاسفانه با بستن و سانسور تمام سایت ها، خبرگزاری ها  و  تلویزیون های روسیه امکان دستیابی به اخبار دقیقی که مغایر دروغ پراکنی های رسانه های غربی است بسیار دشوار است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۰ آگوست ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: