ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳۱ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نابودی اتحادیه اروپا

هدف نهائی امریکا و ناتوست

 
 
 
 
 

به گزارش راشا تودی، روزنامه "پورتال" چاپ جمهوری اسلواکی روز ۲۱ اوت نوشت، ناتو مرگبارترین سازمان نظامی در جهان است، اگر اتحاد آتلانتیک شمالی پس از پایان جنگ سرد منحل می شد، میلیون ها نفر انسان کشته نمی شدند. اتحاد آتلانتیک شمالی در درجه اول نایب السلطنه و نماینده ایالات متحده آمریکا، ابتدا در اروپا و اکنون نیز در سراسر جهان است و می‌خواهد که باقی بماند. ناتو حتی ابزار هژمونی آمریکایی برای سرکوب اروپایی هاست. به همان صورت که زمانی انگلیسی ها به تنهایی نتوانستند در هند حاکمیت خود را تثبیت کنند و به همین دلیل از اهالی مردم هند برای سرکوب و کنترل خود استفاده کردند، امروز نیز آمریکایی ها در اروپا با ناتو علیه اروپایی ها عمل می کند.

البته، این همه ماجرا نیست. اتحاد آتلانتیک شمالی نه تنها برای سرکوب اروپا، بلکه در جهت نابودی آن حرکت می کند. اروپای متحد برای آمریکایی ها به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

روس ها خواهان درگیری بین شرق و غرب نبودند. درگیری شرق و غرب اختراع آمریکاست. به یاد داشته باشید، تا زمانی که آمریکایی ها در اروپا هستند، هرگز صلح برقرار نخواهد شد.

نویسنده مقاله ادامه میدهد: نقش ناتو صلح نیست، بلکه جنگ است.

امپراتوری کنونی آمریکا بیش از ۸۰۰ پایگاه نظامی در سراسر جهان دارد. اراده ایالات متحده آمریکا با اسلحه بر سیاستمداران همه کشورها تحمیل می شود.

 بیش از صد سال است که آمریکایی ها علیه همکاری روسیه با آلمان می جنگند. در حالیکه این دقیقاً همان چیزی است که باید انجام شود یعنی همکاری روسیه و آلمان که به سود کل اروپا است.

https://russian.rt.com/inotv/2023-08-21/Slovo-poka-amerikanci-v-Evrope


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۲ آگوست ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: