ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۴ تیر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیام رهبر حزب کمونیست روسیه

سرویس های خارجی

و ستون پنجم پشت حوادث است

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

 
 
 

 

بنا بر گزارش روزنامه کومسومولسکایا پراوادا چاپ مسکو، گنادی زیوگانف، رهبر حزب کمونیست روسیه در ارتباط با حوادث اخیر این کشور بیانیه ای منتشر کرد. دراین بیانیه آمده ا ست:

 

من با دقت به سخنرانی رئیس جمهور گوش کردم و کاملاً از دعوت او برای اتحاد هر چه بیشتر مردم و کشور در این موقعیت دشوار مسئولانه حمایت می کنم.

لحظات تاریخی در هر کشوری فرا می رسد که باید تمام جاه طلبی ها و ادعاهای خود را کنار گذاشت و از میهن دفاع کرد، همانطور که ما در سال های۱۹۴۱-۱۹۴۵ از کشور خود دفاع کردیم. حتی در آن زمان نیز قزاق ها، کشیشان و کولاک های آزرده‌ ای وجود داشتند، که با این وجود همه این آزردگی ها به دفاع از کشور خود برخاستند.

بنابراین، همراه با رئیس جمهور، من از تمام نیروهای مردمی و میهن دوست و جناح چپ درخواست می کنم تا حد امکان متحد شوید و از رزمندگان کشور حمایت کنید. حمایت از کسانی که برای میهن ما می جنگند و اوکراین را از دست نازی ها، باندرا و فاشیست ها رها می سازند.

بی شک کسانی که به دام تحریک ها افتاده اند، پاسخگو خواهند بود. سیستم مجری قانون باید کارآمدتر، ملموس تر و سخت تر از همیشه تلاش کند.  برای ما مهم است که بدانیم سرویس‌های اطلاعاتی خارجی و ستون پنجم پشت این عملیات هستند. ستون پنجمی که به جای متحد کردن جامعه، به سرقت پول از کشور ادامه می‌دهند.

ما کمونیست ها برنامه واقعی کمک به سربازان حاضر در جبهه را آماده کرده ایم. فقط در ۲۰ روز گذشته ۴ کاروان ۵۰۰ تنی آذوقه و مواد مورد نیاز به جبهه های فرستادیم. وظیفه ما اکنون ایجاب می کند تا هر کاری انجام دهیم تا جلوی افرادی را که با وجود شرایط سخت کشور دست به تحریک زدند را بگیریم. من مستقیماً سربازان، فرماندهان و رزمندگانی که به این درگیری‌ها کشیده شده اند را خطاب می کنم. ما باید هر کاری برای مبارزه با نازیسم وفاشیسم انجام دهیم تا در کنار آمریکایی ها و آنگلوساکسون ها و دشمنان روسیه قرار نگیریم. من از پریگوژین، (رهبر واگنر) در خواست می‌کنم تا جاه طلبی های شخصی را رها کرده و از سرزمین مادری دفاع کند.

https://www.rline.tv/news/2023-06-24-gennadiy-zyuganov-prizval-prigozhina-otbrosit-lichnye-ambitsii-i-zashchishchat-rodinu/ 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۵ ژوئن ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: