ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۵ تیر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نا امیدی نیویورک تایمز

باد ۴۸ ساعته بادکنک

اخبار شورش واگنر خالی شد 
 
 

 

 

همکاران پیک نت در روزهای شنبه و یکشنبه با صرف وقت بسیار، انبوه اخبار مربوط به شورش واگنر در روسیه را روی سایت های فارسی زبان، انگلیسی زبان و برخی سایت های خبری در داخل روسیه را دنبال کردند. این اخبار نشان میداد که غرب بسیار ذوق زده اما نا امید از نتیجه کار، خبرهای شورش واگنر در شهر روستوف را دنبال کرده و وسیعا پوشش می دادند.

پس از ۴۸ ساعت امیدواری نسبت به نتیجه شورش، روزنامه نیویورک ‌تایمز نوشت:

 بیانیه‌های صادرشده از سوی ژنرال‌های ارشد ارتش روسیه و نهادهای امنیتی این کشور نشان می‌دهد که یوگنی پریگوژین، فرمانده واگنر منزوی شده است.  معنادارترین انتقاد از پریگوژین از سوی ژنرال «سرگئی سوروویکین»، فرمانده نیروی هوافضای روسیه (عکس بالا) مطرح شد که از دیرباز جزو یکی از طرفداران پریگوژین در ارتش روسیه بوده است.

همزمان با این مطلب نیویورک تایمز، وزیر خارجه امریکا "بلینکن" به نمایندگان کنگره امریکا نیز گفت:

جنگ قدرت (شورش) در روسیه تا چند هفته یا چند ماه دیگر به پایان می رسد. این جنگ قدرت می‌تواند به ضد حمله اوکراین علیه روسیه کمک کند و به همسایه‌های روسیه از جمله لهستان و کشورهای بالتیک کمک کند.

 درحالیکه رسانه های غرب با نا امیدی اخبار شورش واگنر را پوشش می دهند؛ سایت اسپوتنیک تصاویری از حملات جدید ارتش روسیه به پایگاه های نظامی ارتش اوکراین را منتشر کرد. این پایگاه در اختیار شبه نظامیان نازیست نیروهای مسلح اوکراین بود و در آن مهمات ذخیره شده بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۶ ژوئن ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: