ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۶ تیر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اولین مصاحبه کوتاه رهبر واگنر

واگنری ها و چچن ها

فتح "کیف" را هدف گرفته اند

 
 
 

 

 

آینده ای که برای فرمانده واحد نظامی واگنر، در جنگ بلاروس حدس زده می شود، از هم اکنون با بیم و هراس های غرب همراه شده است.

پریگوژین، که روستوف را به قصد جمهوری بلاروس ترک کرده، در نیمه راه به سئوال العربیه اینگونه پاسخ داد: « من هنوز به بلاروس نرسیده وحشت در اروپا شروع شده!»

العربیه می نویسد که واگنر در مرز بلاروس و لهستان مستقر خواهد شد و این به معنای تقویت این مرز به سود بلاروس است.

در بلاروس ساخت اردوگاه هایی برای اسکان جنگنجویان گروه واگنر اغاز شده و نشریه "لاوی اوت" می نویسد: ساخت اردوگاهی در "اوسیپوویچی"، واقع در منطقه موگیلف برای 8000 جنگجو واگنر در حال اتمام است و اردوهای متعدد دیگری نیز در دست احداث است. مساحت کمپ  "اوسیپوریچی" 24 هزار متر مربع است که برای هشت هزار نظامی طراحی شده است.

تنها بعنوان یک نمونه از پیش بینی های غرب که مغایر خوشحالی های اولیه ناشی از شورش واگنر در شهر روستوف است، "ریچارد دنات" ژنرال انگلیسی و عضو مجلس اعیان انگلستان گفت: یوگنی پریگوجین می تواند از واگنر برای حمله به کیف از قلمرو بلاروس استفاده کند.

او که با اسکای نیوز مصاحبه می کرد اضافه کرد: «استقرار واگنر در  بلاروس نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند. پریگوژین نیروهای رزمی آماده جنگ را در اطراف خود نگه داشته است. او تهدیدی برای نزدیکترین سنگرهای اوکراینی به سمت کیف است و کاملاً محتمل است که روسیه از واگنر برای پیشروی دوباره به سمت کی‌یف استفاده کند.»

در یک گزارش غیر رسمی دیگر، آمده که رهبر چچن "قدیروف" نیز قرار است واحدهای جنگ شهر خود را از جبهه دیگری به سمت کیف به حرکت در آورد و در منزل اول شهر "خارکف" را تسخیر کند و فاصله رسیدن به کیف را به یکصد کیلومتر برساند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۷ ژوئن ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: