ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۳ تیر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چند خبر کوتاه از جنگ اوکراین

 
 
 

 

 

رادیو اسپوتنیک: روزنامه انگلیسی تلگراف می نویسد پهپادهای روسی "لانست" به آسانی توپخانه های منتقل شده از غرب به اوکراین را نابود می کنند. 

ریانووستی به نقل از بخشی از این مقاله مینویسد: «اخیراً لانست‌ها (سلاح خودکششی CAESAR) هویتزر غول‌ پیکر ارسالی انگلیس به اوکراین را با پهپاد تکه تکه کردند.

همین رادیو در خبر دیگری گفت: الکساندر سیرسکی، فرمانده نیروی زمینی اوکراین گفته است: نبردهای سنگینی در جبهه آرتموفسک در جریان است. خطر حمله نیروهای روسی به چاسوف یار که  تحت کنترل کیف است وجود دارد. باخموت (آرتموفسکویه، - اد.) دوباره به صحنه نبرد تبدیل شده است.

- نخست وزیر لهستان، از ناتو خواسته تا تسلیحات هسته ای را در این کشور مستقر سازد. یکی از مفسران لهستان گفته است "پس ما در لیست حمله اتمی خواهیم بود."

- رادیو اسپوتنیک: بوریس پیستوریوس وزیر دفاع آلمان از انتقال ده ها تانک لئوپارد به اوکراین در آینده نزدیک خبر داد و همچنین خواستار توافق زودهنگام برای ایجاد مرکز تعمیر تانک های منتقل شده به نیروهای مسلح اوکراین شد. او در مصاحبه با Rzeczpospolita گفت: «در هفته‌های آینده، اوکراین ده‌ها تانک Leopard 1A5 را دریافت  خواهد کرد که توسط آلمان و دانمارک ارائه شدند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۴ ژوئیه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: