ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۴ تیر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تلاش انگلوساکسون ها برای

شکست اتحاد روسیه، ایران و چین

محمود رمک‌هاشمی

 
 
 

 

 

مي‌دانيم كه سازماندهى دنياى چند قطبى، همزمان با ادامه جنگ نظامى، اقتصادى و رسانه اى شرق و غرب در جريان است. اجلاس رفع تنش بين ايران و عربستان در چين و اجلاس شوراى همكارى خليج‌فارس و روسيه در مسكو در همين ارتباط ارزیابی می‌شود . متأسفانه دوستان روس با سطحى انگارى  در همان دامى افتادند كه دوستان چينى ما افتادند و آن امضا در زير بيانيه اى بود كه در مالكيت جزاير سه گانه به ايران شك و ترديد روا داشت.

١ دوستان روس ما بايد متوجه شده باشند كه سازماندهى دنياى چندقطبى مسير دشوار و پيچيده اى است حيات و ممات كشورهاى انگلوساكسون به چگونگى و دقت نظر كشورهاى سازمانده نظم جدید بالاخص روسيه ، چين و ايران بستگى دارد.  رهبران هوشمند روسيه متوجه شده اند كه سردمدار اصلى و برنامه ريز عمده عمليات شكست روسيه در اوكراين و شكست ايران در غرب آسيا انگليس است. بنابراين هوشيارى فراوانى لازم است تا اتحاد منسجم ايران و روسيه و چين پايدار بماند و تعميق گردد.

٢ گنجاندن موضوع مالكيت جزاير سه‌گانه در بيانيه چين و عربستان و روسيه و شوراى همكارى خليج فارس شيطنت انگليسى است . كما اينكه هدايت حاكميت تركيه و اردوغان و خيانت او به جبهه شرق توسط انگليس صورت مي‌گيرد . ساده لوحى است اگر فكر كنيم فروپاشى نظام تك قطبى و تولد نظام چند قطبى به سادگى امكان پذير است . به دوستان روس هشدار مي‌دهيم منتظر كارشكنى هند در بريكس هم باشند ، اگر در اجلاس آگوست بريكس ارز  جديدى با پشتوانه طلا براى تجارت اعلام گردد ، هند با شيطنت انگليس معلوم نيست تام و تمام با آن موافقت کند یا خیر.

٣ رهبران روسيه در اوائل عمليات ويژه در اوكراين كه كيف را محاصره كرده بودند فريب انگليس و امريكا را خوردند و عقب نشينى كردند، در اجلاس مينسك هم قبلاً فريب انگليس و آلمان و فرانسه را خورده بودند . عمليات ويژه بايد بعد از كودتاى ميدان (۲۰۱۴) در اوكراين شروع مي‌شد، امروزه تمام عملیات مخفی انگلوساکسون بر این پایه استوار است که اتحاد روسیه، ایران و چین متلاشی شود، از دوستان روس می‌خواهیم فریب نخورند . قطعاً مسئولان ایرانی نیز متوجه حساسیت موضوع هستند.

۴- اعتقاد عمیق داریم که پیروزی روسیه در عملیات ویژه در اوکراین و شکست ناتو پیروزی بشریت خواهد بود و ملت ها بعد از این پیروزی از چنگال خونین جنایتکاران ناتو نجات می‌یابند، به همین علت معتقدیم همه انقلابیون عالم چه مستقیم در میدان جنگ و چه به صورت مستشاری باید به روسیه کمک کنند. اگر ناتو در این جنگ پیروز شود محاصره روسیه و ایران از طریق قفقاز تکمیل خواهد شد و در نتیجه بشریت تا صدها سال در دالان تاریک تاریخ قرار خواهند  گرفت.

۵ چین ، روسیه و ایران هسته مرکزی جنگ شرق و غرب هستند ، از دوستان روس و چینی می‌خواهیم که در سازماندهی دنیای چند قطبی با هماهنگی یکدیگر عمل کنند کما اینکه رهبران ایران هم چنین خواهند کرد . زمان حساس و عرصه جنگ همه کره زمین است ، بخش عمده جنگ ترکیبی امروز رسانه ای و روانی است، در دام فریبکاریهای انگلوساکسون که استاد سیصد ساله فریبکاری است نیفتیم .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: