ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۵ تیر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رابرت کندی:

امریکا خود را آماده

جنگ زمینی با روسیه میکند؟

 
 
 

 

امریکا پر تنش ترین انتخابات ریاست جمهوری را در پی دارد. باید دید که در پشت صحنه و رایزنی کانون های اصلی اداره کننده کاخ سفید، تا آن زمان به این نتیجه رسیده اند که سیاست دوران بایدن باید تمام شود یا خیر؟ اگر پاسخ مثبت باشد، بیش و پیش از آن که  ترامپ و جمهوریخواهان و نامزدهای انتخاباتی آنها مطرح باشد، برکشیدن یکی از نامزدهای دمکرات ها مطرح است و در میان گزینه های دمکرات ها، تا امروز مطرح ترین چهره "کندی" است که منتقد ادامه جنگ اوکراین نیز هست. اگر اینگونه شود، یک دوره ای شدن یک رئیس جمهور، بار دیگر تکرار خواهد شد و بایدن نیز مانند ترامپ کنار گذاشته خواهد شد. درحال حاضر مطرح ترین و پر تلاش ترین نامزد انتخاباتی "رابرت کندی" برادر زاده "جان اف کندی" است که در تگزاس چنان ترور شد که به همسرش "ژاکلین"  که در کنار او در اتومبیل رو باز نشسته بود صدمه ای وارد نیآید و تنها مغز رئیس جمهور متلاشی شود که چنین نیز شد.

تاکنون کندی ها هر بار که خواسته اند به صحنه سیاسی امریکا بازگردند ترور و حذف شده اند، باید دید رابرت کندی به پایان خط کارزار انتخاباتی می رسد یا خیر!

او در تازه ترین سخنرانی انتخاباتی خود، در واکنش به اقدام اخیر بایدن برای فراخواندن نیروهای ذخیره و اعزام آنها به اروپا، بصورت هشدار گفت: کاخ سفید در حال آماده کردن امریکا برای جنگ زمینی با روسیه است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: