ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۷ تیر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جنگ بزرگ از شرق

و غرب درتدارک است

دکتر محمود رمک‌هاشمی

 
 
 

 

 

رصد تحولات سریع منطقه‌ای و جهانی به ما می‌گوید ، حکومت‌ها به سمت آرایش جنگی پیش می‌روند .

۱ اقلیم کردستان؛ ناتو تصمیم گرفته نیروهای مسلح کردستان عراق را با سلاح های سنگین مسلح کند زیرا برای عملیات بعدی در کشور ایران به آنان نیاز دارد . ناتو ممکن است در اقلیم منطقه پرواز ممنوع اعلام کند.

۲ سوریه؛ نیروهای امریکا، ترکیه و گروههای تروریستی در این کشور تقویت شده و به تحرکات نظامی دست می‌زنند . ناتو شروع درگیری در سوریه را به جبران شکست خود در اوکراین سازمان می‌دهد. اگر بتوانند شهر مهم و استراتژیک  مرزی بوکمال را از دستان مقاومت خارج کنند ضربه سنگینی وارد خواهند کرد، در این صورت ارتباط زمینی ایران و حزب الله و مدیترانه قطع خواهد شد . ایجاد فرماندهی مشترک گروه های مقاومت و نیروی هوا فضا و ویژه روسیه ضروری است. (بویژه که رئیس جمهور ترکیه، سرگرم مانورهای تازه سیاسی در خلیج فارس و قفقاز شده و با سفر اردوغان به کشورهای منطقه تلاش تازه ای را برای جدا کردن کشورهای خلیج فارس از ایران شروع کرده است. پیک نت)

۳ ممکن است اسرائیل همزمان از طریق باکو تحرکات نظامی بر علیه ایران را سازمان کند.

۴- ستون پنجم ناتو در ایران بشدت فعال شده است، شبکه پیچیده تبلیغاتی غرب در ایران بر طبل روسیه ستیزی می‌کوبد و در عین حال بایدن از تعمیق روابط ایران و روسیه ابراز نگرانی می‌کند.

این شبکه در تدارک اعتراضاتی به مراتب عمیق‌تر از پاییز ۱۴۰۱ است . هدف، ایجاد جنگ داخلی و تغییر رژیم است تا اینکه بتوانند ایران را از حلقه متحدین خود جدا و اثرگذاری جهانی آن را خنثی نمایند. (جنجال تازه ای که بر سر حجاب آغاز شده، ادامه همین تلاش برای یک شورش وسیع درایران است. پیک نت)

۵ با همه تبلیغات سنگین ناتو برای ضد حمله اوکراین، ارتش ناتو با تلفات بسیار سنگین شکست خورده است. این شکست در اجلاس ویلینیوس ناتو خودنمایی کرد و خواستند به دروغ  این شکست را ناشی از دخالت پهباد های ایرانی بدانند. ناتو در اوکراین در حال حاضر به سیاست ترور و تخریب و انفجار رو آورده زیرا می‌داند پیروزی نظامی نصیبش نخواهد شد.

۶ تحرکات نظامی ناتو در اطراف چین زیاد شده است. ژاپن ، فیلیپین ، استرالیا و تایوان به شدت از جانب ناتو تسلیح می‌شوند. مانور نظامی روسیه و چین در آبهای اطراف چین و ژاپن برگزار شد.

۷ در اجلاس آگوست بریکس در آفریقای جنوبی قرار است ارز جدید برای تجارت خارجی با پشتوانه طلا اعلام شود

۸ جنگ شرق و غرب در تمام ابعاد در عرصه جهانی در حال اجراست. کشورها جبهه خود را مشخص می‌نمایند. ایران ، روسیه و چین ستون فقرات جبهه شرق بیشتر از همه در معرض تهاجم ناتو قرار دارند. این کشورها به شدت باید تحولات داخلی خود و تحولات پیرامونی را رصد نمایند. مردم ایران با هر نوع تفکر ، باید دوران دشوار و پیچیده کنونی را بگذرانند . نسلهای آینده ما را نخواهند بخشید اگر نتوانیم موقعیت کنونی را درک کنیم.

 (این مطلب اندکی خلاصه و در برخی بندهای آن اصلاحاتی از سوی ما صورت گرفته است)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۸ ژوئیه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: