ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳۱ تیر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

به بهانه مقابله با خط اتمی کره شمالی

یک زیر دریائی اتمی امریکا

کیسینجر را تا پکن بدرقه کرده!

 
 
 

 

کیسینجر یکصد ساله، خود را با زحمت بسیار به چین رسانده تا آخرین ماموریت زندگی اش را ایفاء کند. او به چین رفته تا بلکه بتواند چین را از روسیه جدا کرده و با هر یک جدا جدا تصفیه حساب کند. غافل از آن که زمان این بازی ها گذشته است. نه چین دیگر چین دوران رهبر مائوتسدونگ است و نه امریکا، امریکا دهه ۱۹۶۰ . نه در امریکا نیکسون رئیس جمهوری است و نه در روسیه یلتسین رئیس جمهور. چین خوب میداند که هدف امریکا از خوابی که برای این جدائی دیده، شکست روسیه در اوکراین و تقسیم آن کشور به چندین کشور کوچک و سلطه بر منابع آنست و سپس گرفتن گریبان چین.

همزمان با حضور کیسینجر در پکن و دیدار با رهبر چین خبرگزاری رسمی کره جنوبی اعلام کرد که زیردریایی غول پیکر آمریکا با قابلیت حمل سلاح اتمی برای نخستین بار طی دهه های گذشته، وارد آبهای کره جنوبی شده است.

این خبر به نقل از "کورت کمپبل" هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا در امور منطقه هند-اقیانوسیه اعلام شده و هدف از آن تقویت بازدارندگی هسته ای کره شمالی اعلام شده است. بهانه کره شمالی است اما هدف اصلی چین است و چینی ها آن را به خوبی میدانند. بویژه که چین و روسیه سرگرم یک مانور نظامی - دریائی در دریای شمال چین هستند که از ۲۳ این ماه میلادی آغاز شده و تا اواسط ماه آینده میلادی ادامه خواهد یافت.

 زیردریایی اتمی آمریکا اکنون درحال پهلو گرفتن در بندر "بوسان" کره جنوبی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: