ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳۱ تیر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نگاهی به سخنرانی حسین طائب

چه کسانی در حکومت

دانشگاهها را به چالش می کشند؟

 
 
 
 
 

حسین طائب رئیس سابق اطلاعات سپاه که پس از ترور موشکی سردار قاسم سلیمانی زیر علامت سئوال قرار گرفت و سرانجام از این مسئولیت برکنار شد، هر چند وقت یکبار بعنوان  مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران اینجا و آنجا سخنرانی می کند. او چند روز پیش در جمع  معاونین بسیج اساتید شرکت کرده و گفته است:

ایران از چالش منطقه‌ای برای آمریکا تبدیل به چالش جهانی شده است، دو چالش دیگر آنها چین و روسیه است. اولین چالش چین، دومین روسیه و سومین ایران است.

اکنون چین در ۳ عنصر قدرت دفاعی، تکنولوژی و اقتصادی دارد از آمریکا پیشی می‌گیرد. همانطور که گفتیم ایران برای آمریکایی‌ها یک چالش است. چالش ما با آمریکا ارزش‌های اسلامی و انسانی است. آمریکایی‌ها می‌خواهند با ایران وارد چالش شوند. به نظر آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانشان یکی از محیط‌هایی که می‌تواند چالش ساز باشد دانشگاههاست. آنها قصد دارند چالش‌ها را به دانشگاه و مدارس بکشانند، اگر ما منتظر باشیم که پدافندی رفتار کنیم منفعتی نخواهیم داشت.

(اولا امریکا با چادر و حجاب و فرهنگ اسلامی کاری ندارد، با اقتصاد و سلطه بر منطقه کار دارد و طائب نعل وارونه می زند. دوم این که اگر واقعا امریکا قصد ایجاد چالش در دانشگاههای ایران است و امروز مسئله حجاب اجباری در کانون این چالش آفرینی است، چرا و چه کسانی در حکومت به این چالش دامن می زنند و یا آن را می آفرینند؟ سئوال تحلیلی اینجاست!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: