ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۶ خرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رقبای انتخاباتی

برای ورود به کاخ سفید آماده میشوند

 
 
 

 

 

انتخابات ریاست جمهوری امریکا که مقدمات آن در جریان است، می رود تا ظهور چهره های جدیدی در سیاست امریکا ختم شود. از جمله با ورود به صحنه فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا "دسانتیس" که از او به عنوان رقیب اصلی دونالد ترامپ در رقابت مقدماتی جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری یاد می‌شود. مردی که نه خود و نه همسرش چهره ای چندان امریکائی و اروپائی ندارد و فعلا روی همسر خوش چهره و خانواده ای با ۳ اولاد مانور تبلیغاتی می کند. دو سوژه ای که برای امریکائی ها در هر انتخاباتی اهمیت داشته است. مانوری که ترامپ با همسرش می کرد!

احتمالا رقیت نهائی دسانتیس، "رابرت کندی" از حزب دمکرات خواهد بود که همسر خوش سیما و قد برافراشته ای ندارد اما نظراتش مخالف بایدن است و روی شجره نامه اش "برادر زاده جان اف کندی" مانور می کنند.

او در تازه ترین اظهار نظرش گفته است:

"هیچ کس در دولت یا نهاد سیاست خارجی ما نمی‌تواند  تا این حد بی اطلاع از واقعیات باشند که نداند درگیری در اوکراین برنامه ریزی و تحریک شده است. می خواستند جنگ بخشی از برنامه استراتژیک بزرگ آنها برای نابودی هر کشوری مانند روسیه باشد که در برابر توسعه امپراتوری آمریکا مقاومت می کند.

آنها فقط وانمود می کنند که فکر می کنند در این درگیری بی تقصیر بوده اند. آنها به ما دروغ می گویند و دلایل ساختگی را ارائه  می دهند. دولت به بهانه های واهی ما را به جنگ نیابتی کشاند. آنها خون هزاران اوکراینی را که ارزشی برایشان ندارد در چنگال خود دارند، از اینکه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار  پول مالیات دهندگان آمریکایی را خرج این استراتژی کنند هم واهمه ای نه دارند."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۷ مه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: