ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۶ خرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با سخنرانی پیشنهادی لوکاشنکو

اجلاس سران

اتحادیه "اورآسیا" در روسیه

 
 
 

 

 

سانسور اخبار مهمی که به نوعی در ارتباط با ایران است، چنان با دقت از سوی رسانه های فارسی زبان خارج از کشور و حتی داخل کشور اجرا می شود که اغلب اهل قلمی که ادعای تحلیل رویدادها را دارند و در مطبوعات داخل می نویسند و گاهی نیز نوشته هایشان در برخی سایت های خارج از کشور منتشر می شود نیز از قافله عقب می مانند. از جمله در باره جنجالی که رسانه های غربی در باره بیماری رهبر جمهوری بلاروس "لوکاشنکو" به راه انداختند تا خبر مهم اجلاس سران اتحادیه اقتصادی اوراسیا که در مسکو برگزار شد در حاشیه قرار گیرد. در این اجلاس لوکاشنکو و دیگر سران اتحادیه اقتصادی اورآسیا در راس بیش از۲ هزار و ۷۰۰ نماینده ارگان های دولتی، رسانه ها، مجتمع های تجاری که شامل بیش از ۵۰۰ نماینده خارجی از ۵۴ کشور از جمله ایران می‌شود، حضور داشتند.

تقریبا  همزمان با همین اجلاس که در آن لوکاشنکو در سخنرانی خود، خواهان بازگشت روسیه به دوران اتحاد شوروی شد، قرار داد استقرار موشک های اتمی روسیه در بلاروس قطعی شد و به امضاء رسید.

سند را وزرای دفاع روسیه و بلاروس امضا کردند. بموجب این سند بخشی از زرادخانه اتمی - تاکتیکی روسیه در بلاروس مستقر می شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۷ مه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: