ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۷ خرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چه دست هائی زیرعبای امام جمعه هاست؟

دل عده ای لک زده برای

خیابانی شدن دوباره حجاب!

 
 
 

 

 

دست هائی در پشت صحنه و زیر علم دفاع از حجاب اجباری، تا سوژه حجاب را بار دیگر خیابانی نکنند، دست بردار نیستند. دار و دسته های محجبه را در شهرهای مذهبی راه می اندازند، بیانیه صادر می کنند، فلان امام جمعه را تحریک می کنند و چون رهبر جمهوری اسلامی اندکی بر سر ماجرای حجاب کوتاه آمده تا از خیابانی شدن دوباره آن جلوگیری کند، علم الهدا زیر عکس مصباح یزدی ظاهر شده و از حجاب دفاع کرده است. یعنی که یعنی. پیام تهدید آمیزی برای علی خامنه ای! آن امام جمعه دیگر تهدید می کند که "کاری نکنید که اسید پاشی دوباره شروع شود!"

در تهران، روز گذشته، دادستان کل به آنها که زمینه حمله خیابانی به شل حجاب ها را فراهم می کنند گفت: "برخورد فیزیکی با مسئله حجاب مضر است." اما مطبوعات داخلی بیشتر علم الهداها را پر و بال میدهند و اخبار بسته شدن فلان فروشگاه و مغازه به دلیل رعایت نکردن حجاب را بزرگ می کنند نه گفته های دادستان کل را. گوئی همگی دلشان لک زده برای یکبار دیگر شورش حجاب در خیابانها!

حجت‌الاسلامی بنام حسن نوروزی، که عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس است، در تائید علم الهداها روز گذشته گفت: "احساسمان اینست در روشی که در کشف حجاب و بعضی از ولنگاری‌های عمومی روی می‌دهد یک دست‌های پشت پرده‌ای به عنوان مخالفت با نظام راهنمایی می‌کنند، لذا ما به عنوان تقابل با دست‌های ناپیدا و پنهان موظف هستیم به امر به معروف و نهی از منکر یک وجهه ملی بدهیم، یعنی همه مردم به عنوان لشکر امر به معروف و نهی‌ازمنکر به میدان بیایند."

معلوم نیست چرا این نماینده مجلس دست های پنهان را زیر عبای خود نمی بیند؟ و عملا مردم را به رویاروئی با هم فرا می خواند! میان دهها درد بی درمانی که گریبان مردم را گرفته، آن دستهائی که زیر عبای امثال این نماینده مجلس است،  سوژه حجاب را رها نمی کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۸ مه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: