ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۷ خرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه سرهنگ "مک گرگور" و ژنرال "مارک میلی"

جنگ اوکراین را قبل از

 دیگر فتوحات روسیه باید تمام کرد

 
 
 

 

 

سرهنگ "داگلاس مک گرگور" که مشاور نظامی دولت ترامپ بود، در تازه ترین مصاحبه خود، در پاسخ به این سوال که "در ماه های آینده در اوکراین چه اتفاقی خواهد افتاد؟"  گفته است:

فکر می کنم لحظه ای فرا خواهد رسید که اروپایی ها بالاخره از کی یف بخواهند همه چیز را متوقف کند. اما فکر می کنم تا رسیدن آن لحظه، اودسا و خارکف هم به روسیه ملحق شده باشد. این شهرهااز نظر تاریخی روسی بوده اند و تمام سرزمین های تاریخی روسیه پس گرفته خواهد شد.  این در یکی دو ماه آینده اتفاق خواهد افتاد. اینکه روس ها از رودخانه عبور کرده و به سمت غرب، به سمت مرز لهستان بروند به اروپایی ها بستگی دارد.  اما ما هیچ کاری نمی کنیم.  هیچ کس نمی گوید: " ما اشتباه بزرگی کردیم.". ما دیگر  ۶۰۰-۷۰۰ هزار سرباز نداریم که بفرستیم اوکراین، ما حجم لازم مهمات، موشک را نداریم.  اگر در دو جبهه با روسیه و چین درگیر جنگ شویم، این جنگ فقط یک هفته طول خواهد کشید، زیرا ما تمام مهمات خود را مصرف خواهیم کرد.  چه کسی را گول می‌زنیم؟  ترامپ و کندی می گویند: باید جنگ را متوقف کنیم، بدون پیش شرط مذاکرات را سازماندهی کنید. قبل از آنکه روس ها (پس از الحاق شهرهای دیگر اوکراین به روسیه) جنگ را تمام کنند، ما باید جنگ را تمام کنیم."

همزمان با این گفته های "مک گرگور" مارک میلی، رئیس ستاد ارتش ایالات متحده آمریکا در سخنانی گفت: به نظر می رسد که هدف استراتژیک اوکراین برای بازگرداندن تمام سرزمین های از دست رفته نظامی در کوتاه مدت قابل دستیابی نیست. پیش فرض احتمالی ایالات متحده پیامدهای منفی بسیار مهمی برای نیروهای مسلح خواهد داشت."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۸ مه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: