ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۳ خرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رهبر حزب کمونیست روسیه:

جنگ علیه ناتو در اوکراین

باید همه جانبه تشدید شود!

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

روز ۳۰ ماه مه، گنادی زیوگانف و تعدادی از اعضای فراکسیون حزب کمونیست این کشور در مجلس فدرال، در یک کنفرانس خبری شرکت کردند.

در این کنفرانس گنادی زیوگانف، رهبر حزب کمونیست روسیه گفت:

ماه مه، ماه سرافرازی کمونیست‌ها رو به پایان است. مراسم روز اول این ماه روز همبستگی جهانی زحمتکشان را با جشن و سرور آغاز کردیم. سپس رژه پیروزی بزرگ بر فاشیسم هیتلری را در روز ۹ ماه مه و روز پیشاهنگی را روز ۱۹ همین ماه جشن گرفتیم. ۵ هزارمین مراسم گردهمایی و جشن پیشاهنگی در میدان سرخ برگزار شد. در عین حال طی روز های اخیر، پلنوم تاریخی ما انجام شد که اقدامات ما را برای مبارزه با نازیسم، فاشیسم وباندرای اوکراین، همچنین مسائل آموزش میهن پرستانه جوانان را مورد بررسی و توجه قرار داد.

ماه ژوئن، با روز کودک آغاز می گردد. دومای دولتی اکنون میزبان دو نمایشگاه عالی است که به حمایت از کودکان اختصاص دارد. اما، امروز صبح اهالی مسکو، صدای آژیر یک عملیات نظامی را شنیدند. ۱۲ پهپاد به پایتخت روسیه حمله کردند. من یک فرد نظامی و یک سیاستمدار هستم، بنابراین هیچ چیز در این رویداد برای من تعجب آور نیست. پس از حمله به اقامتگاه رئیس جمهور، باید هر روز انتظار چنین امواجی را داشت. این امر با توجه به ماهیت فعلی عملیات نظامی اجتناب ناپذیر است.

ناتو و آمریکایی ها در حال جنگی تمام عیار علیه ما هستند. از همه نیروها و ابزارها استفاده می کنند. آنها  به طور همه جانبه با هم همکاری و ائتلاف دارند، از جمله نیروهای فضایی آنها. من معتقدم که آنها در آینده نزدیک هواپیماهای F-16 خود را به اوکراین خواهند فرستاد. رسانه ها می گویند که آنها برای مدت طولانی خلبانان اوکراینی را آموزش خواهند داد. در این باره من چنین تصوری ندارم. آنها با این خبر در حال منحرف کردن توجه افکار عمومی می باشند. تعلیم یافته ها، کارشناسان و مزدوران آنها در کابین هواپیماها خواهند نشست و هدف مورد نظر خود را نشانه خواهند گرفت. چرا که عزم جنگ با روسیه را دارند.
من
پیشنهاد و اصرار دارم که رئیس جمهور، وزارت دفاع، مجلس دوما و شورای فدراسیون روسیه، با تشکیل جلسه‌ ای در یک گردهمایی، نتایج اولیه مرحله فعلی عملیات ویژه نظامی را مورد بررسی و جمع بندی قرار دهند. جنگ ۱۵ ماه است که ادامه دارد. ضرر و زیان آن چیست؟ دستاوردها کدامند؟ چه نتایجی بدست آمده؟ و سرانجام چه باید کرد؟

جنگ باید به شکل واقعی و همه جانبه انجام شود. یک غول بزرگ به همه امکانات نظامی، اقتصادی و سیاسی، علیه ما رو در رو قرار گرفته است. ما باید ذخایر و فرصت های خود را محاسبه کرده و سپس استراتژی خود را تعیین کنیم. هدف اساسی توسط رئیس جمهور تدوین شده است و آن هم غیرنظامی کردن اوکراین است. تاکنون حتی پنج قدم هم برای رسیدن به این هدف بر نداشته ایم.

ما از فرماندهان و سربازانی که «آرتموفسک» ( باخموت) را تصرف کردند سپاسگزاریم. این شهر با ۷۱ هزار جمعیت پس از ۲۲۴ روز از قید نئوفاشیست ها آزاد شد.

برای مقایسه، نبرد استالینگراد ۲۰۰ روز به طول انجامید (در این نبرد تقریباً ۱۰۰ هزار سرباز آلمانی و ۲۶ ژنرال هیتلری اسیر شدند). نبرد کورس و اورال، ۵۰ روزه به پایان رسید. عملیات آزاد سازی دنباس،  در سال گذشته ۴۰ روز طول کشید. عملیات صاعقه وار تصرف برلین در سال ۱۹۴۵، ۱۷ روز بود.
لازمه یک حمله، برتری سه گانه بر نیروهای مسلح دشمن است. تجهیز ارتش به تجهیزات جنگی ضرورت حتمی دارد. باید منابع و ذخایر زیادی را آماده کرد. در این زمینه ما پنج پیشنهاد برای داشتن این ذخایر ارائه کرده ایم. ملی شدن اموال دولتی در صنایع استراتژیک، اتخاذ سیاست جدید مالیاتی، توقف خروج سرمایه و حمایت از شرکت های مردمی است.

آقایان حزب روسیه واحد! (حزب حاکم)، چرا تاکنون تصمیم واحدی برای اطمینان از حمله پیروزمندانه نیروهای ما نگرفته اید؟ ما آمادگی همکاری در تمام زمینه‌ها هستیم.

 

https://www.rline.tv/news/2023-05-30-gennadiy-zyuganov-voynu-nado-vesti-nastoyashchim-obrazom-/
 

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳ ژوئن ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: