ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۰ خرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت ۲۰ خرداد

جنگ با روسیه از مرزهای

اوکراین فراتر خواهد رفت!

 
 

 

 

رهبران اصلی ناتو، قصد دارند چند کشور عضو ناتو مانند لهستان و رومانی و کشورهای کوچک پری بالتیک را نیز طعمه جنگ نیابتی با روسیه کنند. ظاهراً شکست اوکراین در برابر روسیه و نابودی این کشور کافی نبوده و حالا چند کشور دیگر را هم می خواهند به جبهه جنگ بکشانند. در این صورت، جنگ در اروپا گسترش خواهد یافت و جنگ سوم جهانی از پیش بینی به تحقق نزدیک می شود.َ هم روسیه و هم چین و چندین کشور امریکای لاتین و افریقا که خود را متحد روسیه و چین میدانند نیز خود را آماده چنین جنگی می کنند. حتی برخی کشورها که با چراغ خاموش و فعلاً در عرصه پیوند سیاسی و اقتصادی با چین و روسیه حرکت می کنند، احتمالاً در آینده نزدیک پیوند نظامی خود را با جبهه ای که در برابر ناتو در جهان در حال شکل گیری است آشکار خواهند کرد. مانند کوبا، ونزوئلا، برزیل، نیکاراگوا، ایران، هند، افریقای جنوبی و.... در صورت تغییر آرایش دولتی در کیف و از گردونه خارج شدن زلنسکی و سپرده شدن سکان ریاست جمهوری و فرماندهی قوای نظامی به وزیر دفاع کنونی اوکراین، این پیش بینی جلوه آشکار به خود خواهد گرفت. وزیر دفاع اوکراین تحصیل کرده امریکاست و عملاً نیز زلنسکی را به حساب نیآورده و جنگ را در همآهنگی با انگلستان، لهستان و امریکا پیش می برد.

خبرگزاری ریانووستی از قول یک منبع موثق نوشت "آندرس فوگ راسموسن"، دبیرکل سابق ناتو گفته است: ورود نیروهای ناتو به اوکراین، منجر به درگیری نظامی مستقیم بین این سازمان و روسیه خواهد شد.

فوگ راسموسن، در واقع اعتراف کرد که ماهیت جنگ اوکراین، سرانجام به رویارویی بین ناتو و روسیه منجر خواهد شد.

در همین رابطه روزنامه گاردین نیز نوشت، دبیرکل سابق ناتو گفت که اگر کیف، تضمین های امنیتی واقعی در نشست سران ناتو که قرار است در "ویلنیوس" پایتخت لیتوانی تشکیل شود را دریافت نکند، ممکن است برخی از اعضای این سازمان، به صورت جداگانه به اوکراین نیروی نظامی بفرستند. لهستان از هم اکنون بطور جدی تشکیل ائتلافی را بررسی می کند که در نتیجه آن کشورهای رومانی و بالتیک، نیروهای نظای خود را برای جنگ با روسیه در نظر خواهند گرفت.

نشست سران سازمان نظامی ناتو قرار است در روز های ۱۱ تا ۱۲ جولای در شهر ویلنوس، پایتخت لیتونی بر گزار گردد. اخیراً نیز یک مانور نظامی وسیع با نام “عملیات بهار” در منطقه پری بالتیک، با شرکت بیش از ۱۲ هزار نیروی نظامی برگزار شد که بیشترین تعداد نیرو را آمریکایی و انگلیسی داشتند.

(خام خیالهائی که در جمهوری اسلامی برای گرفتن دلارهای توقیف شده، قصد سازش با امریکا، عقب نشینی اتمی و پا سست کردن در جبهه شرق را دارند، یا میدانند جهان به کدام جهت می رود که در اینصورت مشغول خیانت هستند و یا نمی دانند که در اینصورت سرنوشت ایران بدست مشتی بیگانه با اوضاع جهان و ماهیت امریکا و کشورهای اروپائی متحد آن افتاده است. اوضاع اقتصادی ایران، حتی اگر ۲۴ میلیارد دلار از پولهای ایران آزاد شود نیز بهبود نخواهد یافت، زیرا این پول هم در داخل کشور به جیب مافیاهائی خواهد رفت که مانند بختک روی ایران افتاده اند! بجای عقب نشینی برای گرفتن دلارهای توقیف شده باید پیچ و مهره های داخلی را سفت کرد که این نیز ممکن نیست مگر با کنترل جدی قدرت های مافیائی!)

https://ria.ru/20230608/nato-1876913294.html


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۰ ژوئن ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: