ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چرا علنی نمی شود؟

گزارش مسموم سازی

دختران دانش آموز در مجلس

 
 
 

 

 

سرانجام، پس از ماهها تکذیب و انکار و تائید، گزارشی دست و پا شکسته درباره مسمومیت دانش آموزان دختر مدارس در شهرهای مختلف ایران به مجلس ارائه شد.

یک عضو کمیسیون شوراهای مجلس در این باره گفت:

«برای بررسی این اتفاق (مسموم سازی دانش آموزان) در مدارس، از دستگاه های مربوطه از جمله آموزش و پرورش، امنیتی، درمان و انتظامی دعوت شد تا اطلاعات خود را به مجلس ارائه کنند. بعد از جمع آوری گزارش های شفاهی و مکتوب، جمع بندی نهایی صورت گرفت و گزارش دراختیار  رئیس مجلس برای قرائت در صحن علنی قرار گرفت.

اطلاعات جمع آوری شده نشان میدهد که مسمومیت دانش آموزان با استفاده از بمب های "بد بو" که در بازار وجود دارد انجام شده و هدف از آن به تعطیل کشاندن مدارس بوده و عده ای در این اقدام فعال بوده اند.»

معلوم نیست چرا رئیس مجلس، این گزارش را رسما در صحن علنی مجلس نخوانده تا رسانه ها آن را منتشر کنند. نه این عضو مجلس و نه رئیس مجلس تاکنون نگفته اند که آن عده ای که در جریان مسموم سازی دانش آموزان فعال بوده اند چه کسانی بوده و اکنون کجا هستند. ضمنا آن ۱۸ متهمی که در آخرین روزهای سال گذشته باتهام دست داشتن در مسموم کردن دختران دانش آموز دستگیر شده بودند اکنون کجا هستند و چرا محاکمه نشده و خبر آن رسانه ای نشده است؟ آن مقامات و مسئولینی که این مسمومیت ها را انکار می کردند و آن را جنگ روانی میدانستند، اکنون چه پاسخی در برابر این گزارش دارند؟ چرا به مردم دروغ گفته اند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۲ ژوئن ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: