ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۴ خرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت ۲۴ خرداد

دروغگوئی و جنگ روانی

اعتماد مردم را هدف گرفته! 
 
 

 

 

علیه افکار عمومی مردم ایران یک جنگ روانی - تبلیغاتی وسیع جریان دارد که البته سوژه های این جنگ روانی متوجه حکومت و بویژه شخص رهبر جمهوری اسلامی است. بحث اساسا این نیست که چه نظری، ما و یا مردم درباره جمهوری اسلامی و یا شخص رهبر جمهوری اسلامی دارند، بلکه بحث بر سر آن جنگ روانی است که عمدتا یا براساس یک دروغ آشکار تنظیم می شود و یا با تحریف آشکار این و یا آن موضع گیری و یا سخن مقامات و از جمله رهبر جمهوری اسلامی. این جنگ روانی دو هدف را دنبال می کند:

۱- تحریک افکار عمومی و منحرف کردن اذهان عمومی از دنبال کردن تحولات و برخورد نظرات و تصمیمات درحاکمیت. ۲- ترویج و تشدید بی اعتمادی به هر خبری

ما، در اینجا صرفا یک نمونه را از دهها نمونه را که در طول روز از طریق انواع رسانه های خارج کشور جریان دارد می آوریم تا آشکارا ببینید که حرف بی اساس نمی زنیم.

رهبر جمهوری اسلامی چند روز پیش با دست اندرکاران صنایع اتمی ایران دیدار و برای آنها سخنرانی کرد. در این سخنرانی مسائل متعددی طرح شد، اما هرگز جمله ای درباره نفوذ جاسوسان در بیت رهبری از زبان و دهان وی مطرح نشد. اگر کسی چنین جمله ای را دراین سخنرانی شنیده لطفا ما را در جریان بگذارد.

اما رسانه ای تصویری و تلویزیونی بنام  "رسانه" که رسما معلوم نیست سر و دمش به کجا وصل است، اما وابستگی اش را می توان حدس زد و تا یقین حاصل نشده نام آن را اعلام نمی کنیم، بخشی از فیلم سخنرانی علی خامنه ای را با همین عنوان که در عکس می بینید بعنوان تفسیر مستند به سخنان وی منتشر کرده است.

حاصل این دروغگوئی ها و تحریف واقعیات و جنگ روانی چیست، جز بی اعتمادی خبری درجامعه؟ به همین دلیل است که می گوئیم جنگ روانی بیشتر شامل حال مردم است تا حکومت!

توصیه می کنیم، این فیلم که تنها چند دقیقه از وقت شما را می گیرد را حتما ببینید و عنوان آن را هم هنگام دیدن فیلم فراموش نکنید.

اعتراف بی سابقه خامنه ای به نفوذ سازمان های امریکایی در بیتش/ ویدیو

https://www.dailyvideoreports.net/saraneh-june-11/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ ژوئن ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: