ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ خرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خبرآنلاین و علم الهدا

دو نمونه خواندنی از

شرق ستیزی و حجاب دفاعی

 
 
 

 

 

شرق ستیزی در برخی روزنامه ها و سایت های خبری جمهوری اسلامی به نوعی جنون ختم شده است. همچنان که سخنان امام جمعه هائی نظیر علم الهدا در مشهد در مایه های جنون ادواری ایراد می شود. به دو نمونه توجه کنید:

سایت خبر "خبر آنلاین" که محمد مهاجری فرزند مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی مسئول انتشار آنست، روز گذشته از قول "سان" که یک روزنامه نیم ‌قطع، نیمه رسمی و دروغ پراکن است که توسط زیرمجموعه شرکت "نیوز بریتانیا" منتشر می‌شود نوشت:

«کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در سال ۲۰۲۰ با شروع همه گیری کرونا واردات غلات از چین را متوقف کرد و سپس به ارتش خود دستور داد تا با قاچاق مواد غذایی خارجی مقابله کنند.

چان هو، یک کارگر ساختمانی گفت: "زندگی کردن هر روز سخت‌تر می‌شود. کافی است یک حرکت اشتباه کنید تا اعدام شوید! ما اینجا گیر کرده ایم و منتظر مرگ هستیم "

(از قول یک کارگری این اظهار نظر را آن نشریه مشکوک منتشر کرده و خبرآنلاین برای شرق ستیزی آن را روی هوا قاپیده و با تیتر «مردم کره شمالی در حال جان دادن از گرسنگی اند.» منتشر کرده است. یعنی که یعنی! یعنی جمهوری اسلامی هم با پیوستن به شرق می شود کره شمالی! به همین سادگی!

https://www.khabaronline.ir/news/1778614/

 

حالا خبر دوم را از قول علم الهدا امام جمعه مشهد بخوانید که دیروز اظهار فضل فرموده است:

« در رژیم شاه پنج جوان در تهران از سوی زن برهنه و مست امریکایی کشته شدند. بروید خبرش را بخوانید»

https://www.khabaronline.ir/news/1778341/

« اگر مملکت قانون و مقررات داشت، علم الهدا باید احضار می شد به دادگاه و آنچه را مدعی شده ثابت می کرد. البته اگر عقلش پاره سنگ برنداشته باشد که دراینصورت باید برای معاینه فرستاده شود و در صورت ثابت شدن تحت مداوا در یک آسایشگاه روانی قرارگیرد. در هیچ روزنامه قبل از انقلابی چنین خبری منتشرنشده است.

درکدام روزنامه دوران شاه چنین خبری منتشر شده؟ آن رژیم هزارتا عیب داشت، اما دیگر تا این حد بی در و پیکر نبود که یک زن برهنه و مست امریکا ۵ جوان ایرانی را بکشد! اگر دردتان کم حجابی است و آن را میخواهید به یک زن برهنه امریکائی در ایران زمان شاه وصل کنید، که این درد درمان شدنی نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۸ ژوئن ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: