ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ خرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کنفرانس خبری پوتین

زلنسکی یهودی نیست، بلکه

باعث شرمساری قوم یهود است

 
 
 

 

 

پوتین پیش از آغاز همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ در یک مصاحبه خبری شرکت کرد و در آن گفت:

 روسیه سلاح های اتمی بیشتری نسبت به کشورهای ناتو دارد. آنها می خواهند ما آن‌ها را کاهش دهیم اما  "به هیچ وجه" چنین نخواهیم کرد.

در باره طول کشیدن جنگ اوکراین نیز پوتین گفت: تخریب ساختمان ها در مرکز کی‌یف برای ما هزینه ای ندارد، اما ما این کار را برای یک سری ملاحظات انجام نمی‌دهیم.

حملات به منطقه بلگورود، با هدف تحریک کرملین به اقدامات جدی تر‌ و قدرتمندتر بود.

من این را پنهان نمی‌کنم که اگر در ایالات متحده دولت دیگری بر سر کار بود، ای بسا وضعیت اوکراین مسیر دیگری را طی می کرد. شما میدانید که دیروز و امروز تانک‌های لئوپارد (آلمانی) در اوکراین در حال سوختن هستند، در مورد هواپیماهای اف-۱۶ (امریکانی) نیز همینطور خواهد بود.

روسیه کاملاً حق دارد که نازی زدایی در اوکراین را یکی از کارهای کلیدی خود به شمار بیاورد. لهستانی‌ها در خواب می‌بینند که غرب اوکراین را به آنها بر می گرداند. در مورد زلنسکی نیز معتقد نیستم که او یهودی است، اما اعتقاد دارم که مایه شرمساری قوم یهود ا ست.

جنگ در اوکراین توسط رژیم اوکراین با حمایت مالی غرب در سال ۲۰۱۴ آغاز شد. هیچ کس نمی خواهد در مورد آن صحبت کند، اما من باید به شما یادآوری کنم که ما تقریباً ۹ سال تحمل کردیم. حل مشکل از طریق دیپلماتیک را رد کردند، بنابراین مسئله باید با ابزارهای نظامی حل می شد. امتناع اوکراین از حل و فصل صلح آمیز مسئله دونباس، روسیه را مجبور کرد که برای توقف تجاوز رژیم کی‌یف، عملیات ویژه را آغاز کند.

پاسخ کوتاه به برخی پرسش ها نیز چنین بود:

 

-  از اول ژانویه ۲۰۲۴، حداقل دستمزد ۱۸٪ افزایش خواهد یافت.

- تحولات در جهان غیرقابل برگشت و عمیق است و در این رابطه روسیه به یک سیاست اقتصادی پیشگیرانه نیاز دارد.

- تقریباً ۹۰٪ پرداخت ها و تسویه حساب ها با کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا به روبل و با چین ۸۰٪ به روبل ویوآن انجام می شود.

- غرب به دلیل مبارزه ناعادلانه با رقبا، به اعتبار خود لطمه  زد.

- از ژانویه تا آوریل باقی مانده مثبت روسیه در تجارت خارجی به ۶.۲۲ میلیارد دلار افزایش یافته است.

- اقتصاد باز یک اصل مهم برای فدراسیون روسیه است، ما به مسیر خود انزوایی منحرف نشده ایم.  تبادل کالا با کشورهایی که تسلیم فشار وقیحانه غرب نمی شوند، چند برابر شده است.

 - در ۵ سال آینده، روسیه به طور قابل توجهی ناوگان تجاری خود را نوسازی خواهد کرد، صندوق رفاه ملی برای این اهداف جذب خواهد شد.

- روسیه موظف است برای تضمین امنیت کشور هزینه های دفاعی را افزایش دهد.

- تولید ناخالص داخلی روسیه زیر دو درصد خواهد بود که به کشور امکان می دهد جایگاه خود را در بین اقتصادهای پیشرو جهان حفظ کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۸ ژوئن ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: