ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۹ خرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

قضاوت نماینده پارلمان آلمان

وزیر خارجه و معاون صدراعظم آلمان

نماینده نازیست های اوکراین هستند!

 
 
 

 

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، «مارکوس فرومایر»، نماینده پارلمان آلمان، از حزب "آلترناتیو برای آلمان) در جلسه بوندستاگ (مجلس آلمان) گفت: "آنالنا بربوک"، وزیر امور خارجه آلمان و "رابرت هابک" وزیر اقتصاد و معاون صدراعظم آلمان، در خدمت حاکمان اوکراین هستند و نه مردمان سرزمین مادری خود

من می خواهم بپرسم، آقای هابک! شما وزیر اقتصاد آلمان هستید؟ یا وزیر اقتصاد اوکراین؟ شما منافع چه کسی و چه کشوری را نمایندگی می کنید، کشور ما یا کشورهای دیگر را؟ هر چند شهروندان ما پاسخ را می دانند. ما دولت «باندرای- بوربوک» (باندرا رهبر نازی های اوکراین است که پس از اشغال لهستان توسط هیتلر حاکم اوکراین شد. پیک نت) را داریم و «ولادیمیر- خابک!»( رهبر باندراهای فاشیست و زلنسکی. پیک نت)

فرومایر، اظهارات وزیر خارجه آلمان را یادآور شد که گفته است « حمایت از حاکمان اوکراین مهمتر از نظر رأی دهندگان آلمانی است». او همچنین سخنان هابک، در باره بی‌اهمیت بودن افت صنعت در آلمان در صورت توقف عرضه گاز روسیه را یاد آور شد.

(حزب آلترناتیو برای آلمان، که دارای یک فراکسیون در پارلمان آلمان است،  حزب تازه تاسیسی است که دارای نظرات بشدت ناسیونالیستی است و پایگاه آن در میان مردم بسرعت رو به افزایش است. فرومایر، معاون رهبر این حزب است.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۹ ژوئن ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: