ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۹ خرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

صدها میلیارد تومان پشت این امپراطوری است

امپراطوری رسانه ای اتاق بازرگانی

 چگونه بر جامعه تسلط دارد!

 
 
 

 

 

سایت "خبر فوری" از زیر مجموعه های امپراطوری خبری- رسانه ای اتاق بازرگانی است که به ۳ زبان انگلیسی، عربی و فارسی خبرهای کوتاه و فوری را منتشر می کند. اخباری فوری و البته جهت دارد، علیه سیاست گردش به شرق، تبلیغ غرب و مروج روسیه ستیزی و چین گریزی.

اخیرا خبرگزاری ایسنا، در یک گزارش تبلیغاتی به سود "خبر فوری" اطلاعات جالبی را در باره آن منتشر کرده و در پایان گزارش خود نیز بصورت تبلیغاتی راه های تماس خبری با "خبرفوری" را اعلام کرده است.

ایسنا می نویسد: خبر فوری گواهینامه‌های استاندارهای مدیریتی (ISO) و ثبت چندین مجوز موسسه فرهنگی چندمنظوره و تک‌منظوره و همچنین اخذ ۴ مجوز موسسه نشر دیجیتال به دنبال تثبیت فضای کاری و ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌های خود در بخش‌های مختلف است.

شرکت تبلیغاتی رسانه‌ای باران

موسسه رسام

شرکت باماتاپ

شرکت ادساین

شرکت فراتبلیغ

موسسه سایه روشن نما

موسسه خدمات روابط عمومی "افراتک"

موسسه فناوری فرادیتا

فلاتر

سایت‌های خبری جایگاه ویژه، سایت خبرفردا ، سایت پیشگام ، سایت تیترتجارت، سایت موسیقا و سایت مشهدفوری همگی از رسانه‌های زیر مجموعه خبر فوری اند که در مجموع یک امپراطوری رسانه ای - مالی را تشکیل داده اند.

مدیر مسئول خبرفوری دکتر مصطفی انتظاری هروی است. ابراهیم طوسی نیز به عنوان صاحب امتیاز آن مسئولیت مدیریت کلان هلدینگ و توسعه این رسانه‌ها را بر عهده دارد.

 

(ما به تمام کسانی که می خواهند بدانند چرا پیک نت پیوسته تاکید دارد که اتاق بازرگانی و هولدینگ های بزرگ مافیای اقتصادی بر رسانه های ایران تسلط دارد و رسانه های اینترنتی پر مخاطبی در ایران فعالیت می کنند که همگی زیر مجموعه اتاق بازرگانی و هولدینگ ها به حساب می آیند، توصیه می کنیم گزارش تبلیغاتی خبرگزاری ایسنا که برای انتشار آن قطعا پول قابل توجهی دریافت داشته را از روی لینک زیر بخوانند تا با یک امپراطوری مافیائی در ایران آشنا شوید. خط مشی و سیاست رسانه های ایران را این هولدینگ رهبری می کند. شاید با خواندن این گزارش، اندکی متوجه شوید که در ایران چه می گذرد و بخشی از هزینه تلویزیون ایران اینترنشنال چگونه از داخل ایران تامین می شود.

https://www.isna.ir/news/1401032819589/%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۹ ژوئن ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: