ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
  بهشتی و طالقانی تحت تاثیر حزب توده بودند؟
افشاگری فرشاد مومنی
علیه مطبوعات مافیائی
 
 

 

بتدریج در ایران برخی فعالان سیاسی و اقتصادی منتقد سیاست های سه دهه گذشته و مخالف حاکمیت الیگارش های خودی در جمهوری اسلامی همه ملاحظات را کنار گذاشته و زبان به افشای مطبوعاتی گشوده اند که دستشان در جیب این الیگارش هاست. اتاق بازرگانی پل واسطه این رسانه ها با الیگارش هاست. با ورود به میدان غنی نژاد اقتصاددان سوپر لیبرال در یک مناظره تلویزیونی راه این افشاگری را هموار کرد.


در همین ارتباط فرشاد مومنی در تازه ترین سخنرانی اش گفت:
نشریه "تجارت فردا" یک مجله مافیایی است. در این مجله نوشته‌اند ائمه جمعه در اوایل انقلاب، یعنی صدوقی، دستغیب و طالقانی تحت تاثیر حزب توده و افکار چپ بوده‌اند. آدم نمی‌داند به این حرف‌ها بخندد یا گریه کند! رسانه های مافیایی با سناریوسازی به دنبال تخریب شهید بهشتی هستند. چون بهشتی "کار" را مبنای ارزش می‌دانست، از نظر این رسانه ها تمایلات سوسیالیستی داشته است. خوب برو کمی مطالعه کن، فهم تو از مارکسیسم و سرمایه داری اشتباه است .(ظاهرا در مجله تجارت فردا نظرات غنی نژاد منتشر شده است)
مومنی اضافه کرد:
مجاهدین خلق و مارکسیست ها اول انقلاب می‌گفتند بهشتی سرمایه دار و آمریکایی است، حالا هم عده‌ای می‌گویند بهشتی چپ بوده، این حرف‌ها خنده دار است. به من می‌گویند چرا با این جماعت مناظره نمی‌کنی؟ من میگویم که اینها سوادی ندارند که مناظره کنم، فقط دنبال بی‌ادبی و هتاکی هستند.
 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ مه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: