ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رابرت کندی:

امریکا، اوکراین را

گوشت دم توپ روسیه کرده!

 
 
 

 

 

رابرت اف . کندی که خود را برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا آماده می کند، پس از حمله پهپادی به کرملین در یک برنامه اینترنتی گفت:

شما تصور کنید اگر نیروهای تحت حمایت روسیه به ساختمان کنگره حمله کنند، چه واکنشی نشان خواهیم داد. ما باید از این تلاش های جنون آمیز برای تشدید جنگ جلوگیری کنیم. لوید آستین (وزیر دفاع آمریکا) در آوریل (فروردین- اردیبهشت) ۲۰۲۲، گفته بود هدف ما از پای درآوردن ارتش روسیه است. از پای درآوردن یعنی چه؟ یعنی به کشتن دادن اوکراینی ها. ما ۳۰۰ هزار اوکراینی را قربانی کرده‌ایم. فرمانده یگان نیروهای ویژه اوکراین گفته که ۸۰ درصد از نیروهایش کشته یا زخمی شده‌اند و نمی ‌توان این واحد را بازسازی کرد.

کندی درباره دلار زدائی از سیاست تجارت جهانی که بسرعت در جهان در حال گسترش است نیز گفت: برزیل و پاکستان تصمیم گرفته اند در تجارت خود از ارز چین استفاده کرده و از دلار دور شوند. می توانید تصور کنید این تصمیم چه هزینه ای برای ما خواهد داشت؟ اگر دلار آمریکا ارز غالب در جهان نباشد، ما سالانه ۷۵۰ میلیارد دلار ضرر خواهیم کرد. این یکی از عواقب جنگ هایی است که ادامه دارد. ما باید به آن فکر کنیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۶ مه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: