ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کندی در راه کاخ سفید:

امریکا تعهدات خود

به روسیه را نقض کرد!

 
 
 

 

"رابرت کندی" این روزها، پیاپی سخنرانی و مصاحبه می کند و زمینه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری امریکا را فراهم می سازد. همین امروز و با موقعیت بسیار ضعیف "بایدن" و بحران اقتصادی جاری در امریکا، اگر مردم بخواهند یکنفر را از حزب دمکرات آن کشور انتخاب کنند کندی را به بایدن ترجیح میدهند. هوشیاری و حضور ذهن کندی با بایدن قابل مقایسه نیست و زیرکی سیاسی اش همین بس که مرتب در ارتباط با جنگ اوکراین و مناسبات با ایران موضعی را اعلام می کند که با مواضع کنونی کاخ سفید متفاوت است.

در تازه ترین اظهار نظر گفته است:

"ناتو با گسترش به سمت شرق، تعهدات خود در قبال فدراسیون روسیه را نقض کرد. ما دروغ گفتیم. ما به ۱۳ کشور ناتو پیوستیم و سامانه های موشکی با پتانسیل هسته ای تحویل دادیم. ما تمرین‌های مشترکی را با اوکراین و سایر کشورهای ناتو انجام دادیم. امروز ایالت های امریکا به یک "انقلاب مسالمت آمیز" نیاز دارند.  انقلابی که کشور را "به ارزش هایی که در ۴۰ سال گذشته از آن محروم بوده بازگرداند."

تا انتخابات ریاست جمهوری هنوز پیچ و خم های زیادی در پیش است اما اگر دمکرات ها بخواهند در کاخ سفید بمانند، باید "بایدن" را از خدمت مرخص کنند تا دوران بازنشستگی اش را بگذراند و رقیبی قدرتمند در برابر ترامپ و یا فردی مثل ترامپ را پیش بیاندازند که ظاهرا کس دیگری جز کندی نمی تواند باشد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۷ مه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: