ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۴ فروردین ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شخصیت‌های سرشناس آلمان

خواهان صلح در اوکراین شدند! 
 
 

 

 

راشا تودی- روز دوم آوریل به نقل از روزنامه فرانکفورتر روندشاو، می نویسد: شخصیت های اجتماعی و سرشناس آلمان خواستار آتش بس در فوری در اوکراین، شدند. این شخصیت‌ها عبارتند از پیتر برانت مورخ آلمانی، رئیس سابق اتحادیه کارگری آلمان، راینر هافمن، عضو دفتر صلح بین‌المللی، راینر براون رئیس Naturfreunde و میشائیل مولر. آنان در مقاله‌ ای می نویسند، با گذشت هر روز درگیری های اوکراین، تعداد تلفات انسانی و ویرانی‌ها افزایش می یابد.

 نویسندگان مقاله خاطرنشان می کنند که خطر گسترش درگیری هر روز در حال افزایش است و سایه یک جنگ هسته ای بر سر اروپا سایه انداخته است. جهان نباید وارد یک جنگ بزرگ جدید شود زیرا که جهان به صلح نیاز دارد.

 در این راستا آنها خواستار انجام هر اقدامی برای برقراری آتش بس و سوق دادن طرفین به سمت مذاکره رو در رو شده اند. نویسندگان بر این نظرند که اکثر شهروندان آلمانی نمی خواهند درگیر یک جنگ پیچ در پیچ و بی پایان شوند. بر همین اساس نویسندگان مقاله می نویسند که به جای دمیدن در شیپور جنگ و تسلط نظامی، ما به زبان دیپلماسی جهت دست یابی به صلح  نیازمندیم.

 نویسندگان یادآوری می کنند که با کمک مفهوم امنیت جمعی، سازمان ملل راه را برای همزیستی مسالمت آمیز دولت ها مشخص کرده است. علاوه بر این، آنها تاکید می کنند که صلح تنها بر اساس قوانین بین المللی و تنها در همکاری با روسیه قابل دستیابی است.

نویسندگان معتقدند در حال حاضر مهمترین موضوع، جلوگیری از تشدید درگیری است. در این راستا، آنها از اولاف شولتز، صدراعظم آلمان و همچنین رهبران فرانسه، برزیل، چین، هند و اندونزی می خواهند که به عنوان میانجی عمل کرده و آتش بس فوری در درگیری اوکراین را ممکن سازند. به گفته نویسندگان، تنها در این صورت راه برای ایجاد یک همزیستی توأم با امنیت مشترک در اروپا فراهم  خواهد شد.

https://russian.rt.com/inotv/2023-04-02/Frankfurter-Rundschau-nemeckie-obshhestvennie-deyateli


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳ آوریل ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: