ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۴ فروردین ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با پایان تعطیلات نوروز

مردم منتظر نتیجه تحقیقات

از ۱۱۸ متهم مسمومیت مدارس اند

 
 
 

 

 

پیش از آغاز سال نو، سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی از دستگیری ۱۱۸ نفر باتهام دست داشتن در مسموم سازی مدارس دخترانه خبر داد. با پشت سر گذاشتن ۱۳ نوروز، تعطیلات نوروز بطور کلی به پایان رسید و اکنون دیگر هیچ بهانه ای برای ادامه اخباری که از ابتدای تعطیلات نوروزی متوقف شده بود نیست. از جمله نتایج دستگیری ۱۱۸ متهم مسموم سازی مدارس دخترانه.

سخنگوی فرماندهی انتظامی در همان خبری که پیش از نوروز اعلام کرد، مدعی شد که شماری از مسمومیت‌ها، واقعی و بخش عمده دیگر متاثر از عوامل روان شناختی مبتنی بر ترس و سرایت روانی بوده است.

حتی اگر این ادعا را بپذیریم، نباید نتیجه بازجوئی ها از ۱۱۸ متهم دستگیر شده اعلام شود؟ اگر نیروی انتظامی بر این تصور باشد که ماجرا مشمول زمان خواهد شد و مردم فراموش خواهند کرد اشتباه کرده است، زیرا نه مردم فراموش کرده اند و نه آنها که پشت این نوع حوادث برای تشنج آفرینی و کشاندن مردم به خیابانها هستند دست بردار هستند. بنابراین، باید شتر را دم حجله سر برید تا آن دست های پشت پرده حساب آینده توطئه های خود را بکنند. اگر چنین نشود، دیروز مسمومیت مدارس دخترانه بود، امروز کاسه ماست روی سر دختران بی روسری خالی کردن و فردا اسید پاشی.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳ آوریل ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: