ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۹ فروردین ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با این نظرات آماده انتخابات  می شود

واقع بینی و صراحت نظر

"ترامپ" در باره آینده امریکا

 

 
 

 

ترامپ در دوران ریاست جمهوری اش حرف های تحریک آمیز و مفت زیاد زد و تصمیمات جنجال برانگیز و دردسر ساز هم کم نگرفت، اما از بعد از دوران ۴ ساله ریاست جمهوری اش، حرف ها و پیش بینی های سیاسی اش در باره آینده امریکا واقعی تر از حرف های گذشته است. او که می خواهد علیرغم همه توطئه هائی که بر سر راهش قرار میدهند در انتخابات آینده ریاست جمهوری امریکا شرکت کند، در تازه ترین اظهار نظرش در باره آینده "دلار" دقیق ترین حرف را زد. او گفت:

«سقوط دلار مانند شکست در جنگ جهانی است!»

و این همان هدف بزرگ چین و روسیه و متحدان این دو و بویژه نتیجه ایست که روسیه از جنگ اوکراین می خواهد بگیرد. در حقیقت بدون برپائی جنگ جهانی و جنگ اتمی امریکا شکست داده و ناوگانهای نظامی اش در سراسر جهان را به امریکا بازگردانند و نظم نوینی را در جهان برپا کنند. دوبار نظم جهانی تغییر کرد. هم سیاسی و هم جغرافیائی. یکبار پس از جنگ اول جهانی و یکبار هم پس از جنگ دوم جهانی.

ترامپ در ادامه همان اظهار نظرش که خواندید گفت:

«ایران با واسطه چین با عربستان سعودی همراه شده است. امریکا در حال از دست دادن آمریکای جنوبی و ایران است. روسیه و چین را از دست داده‌ایم. فرانسه در حال بازبینی سیاست‌های خود است.  چین می‌خواهد ارز معیار "دلار" را تغییر دهد و اگر این اتفاق بیفتد، مثل شکست در یک جنگ جهانی است و ما به یک کشور درجه دوم تبدیل خواهیم شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۸ آوریل ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: