ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

15 مهر ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

استقبال روس ستیزان داخلی

از خبر ناقص سردار حاجی زاده

 
 

    

خبر ناقص بدترین خبر است. از هر دهان و از سوی هر رسانه ای. چرا که باعث عصبانیت شنونده و خواننده شده و زمینه توهم و گمراهی ها را فراهم می کند.

سردار حاجی‌زاده، که از فرماندهان مبتکر وخوش فکر و خلاق سپاه است، در یک اظهار نظر ناقص و نسنجیده که فورا سایت های روسیه ستیز داخلی (از جمله سحام نیوز) آن را روی هوا شکار کردند، گفت: «ما از یکی از کشورهای دوست رادار خریدیم، اما در نهایت به ما تحویل داده نشد اما از روی عکس توانستیم رادار را بسازیم! من خودم به عنوان فرمانده پدافند، هفت سامانه رادار خریدم. بعد گفتند شما باید یوزر دیگری بیاورید، یعنی مصرف کننده نهایی ایران نباشد. از یک کشور دیگر پول باید بدهید، پول را هم دادیم. بالاخره پس از رفت و آمد زیاد آن کشور دوست علی رغم دریافت پیش پرداخت، سامانه رادار را به ما تحویل نداد.»

حاجی زاده نگفت که این خرید مربوط به چه سال و چه دورانی است و نام آن کشور دوست چیست. به همین دلیل فورا روسیه ستیزان این کشور دوست را روسیه تشخیص دادند و خبر را با همین حدس و گمان خود منتشر کردند.

ما نمیدانیم به چه دلیل نام آن کشور مورد نظر را نیآوره و موانع احتمالی چه بوده، اما این گفته او درست در زمانی منتشر شده که گفته می شود روسیه قرار است از طریق ماهواره های خود اطلاعات مورد نیاز برای مقابله با حمله هوائی به ایران را دراختیار ایران بگذارد. سامانه اس 400 خود را به ایران منتقل کرده و سامانه انحصاری جنگ الکترونیک خود بنام "مورمسک" را نیز در ایران مستقر ساخته تا از حریم هوائی ایران دفاع بشود.

سخن نسنجیده آن به که بر زبان نیآید.

 

 

 

 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  6 اکتبر  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: