ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

16 مهر ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 16 مهر

در صورت حمله اسرائیل وامریکا به ایران

ایران از سلاح اتمی

رونمائی خواهد کرد؟

 
 

    

خواست رو به گسترش مردم برای مجهز شدن ایران به سلاح اتمی، اگر تاکنون فقط در میان مردم مطرح بود، حالا از زبان چهره های شناخته شده ایران و دشمنان شناخته شده ایران به اشکال گوناگون مطرح می شود.

روز گذشته زمین در تهران اندکی لرزید و گفتند که این لرزش که شبیه زلزله بوده 4.6 ریشتر بوده است. معمولا زلزله مخرب نزدیک به 7 ریشتر و حتی بالا تر از آنست. بنابراین لرزش زمین در تهران را مردم ناشی از زلزله ندانسته و آن را به آزمایش اتمی مرتبط دانسته اند. رسانه های داخلی نیز به این برداشت مردم شاخ و برگ داده اند و مقامات نیز بدشان نمی آید که این برداشت مردم از لرزش زمین به گوش اسرائیل هم برسد و شاید هم خود به آن دامن هم زده و می زنند.

به همین دلیل، روز گذشته برخی رسانه های اسرائیل زمین لرزه خفیف دیروز تهران را آزمایش هسته ای ارزیابی کرده اند.

پخش تلویزیونی یک مصاحبه با حسن خمینی درباره حمله تلافی جویانه اسرائیل به ایران نیز ظاهرا با هدف تائید برداشت مردم از زمین لرزه دیروز تهران انجام شد. حسن خمینی در بخشی از این مصاحبه که بر خلاف مقامات روحانی و غیر روحانی حکومتی بصورت محاوره ای و به زبان مردم سخن می گفت، اشاره غیر مستقیم به ضرورت سلاح اتمی کرد و ضمن تجلیل از قدرت نظامی و بازدارندگی ایران گفت: «زمان آن رسیده که این قدرت بازدارندگی یک پله بالاتر برود!»

مصاحبه کننده سئوال کرد که منظور سلاح اتمی است؟ و حسن خمینی گفت: «بموقع خود به این سئوال پاسخ می دهم.». و این یعنی برای آدم عاقل، اشاره ای کافی است!

حتی درمحافل اروپائی و امریکائی هم مسئله بدینگونه مطرح شده که حمله اسرائیل به ایران ممکن است موجب شود که دفتر برجام و مذاکرات جدید هسته ای برای همیشه بسته شده و ایران به سوی تولید سلاح اتمی برود!

 

 

 

 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  7 اکتبر  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: