ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

2 مهر ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

درخیابان، پناهگاهها و ساختمان های متروکه می خوابند

آمار بی خانمان های امریکا

از مرز 550 هزار گذشت

 
 
 

   

در این هفته وال استریت ژورنال آمار بی خانمان ها در امریکا را منتشر کرد. بموجب این آمار در حال حاضر 550 هزار بی خانمان در ایالات متحده وجود دارد که 10 در صد بیشتر از سال گذشته است.

این آمار از طریق 250 موسسه خیریه بی خانمان ها بدست آمده است. این موسسات بر شهرها، مناطق مترو و مناطق روستایی نظارت دارند.

وال استریت ژرنال اضافه می کند که در صورت ادامه این روند  شمار بی خانمان های امریکا در سال آینده به رقم 653 هزار خواهد رسید. بیشتری بی خانمان ها در شهرهای سیاتل، سانفرانسیسکو، واشنگتن دی سی، فیلادلفیا و میامی زندگی می کنند.

شمار زیادی از این بی خانمان ها مهاجرانی اند که بصورت غیر قانونیاز مرزهای ایالات متحده عبور کرده و خود را به شهرهای امریکا رسانده اند. این گذرگاه ها 124 هزار گذرگاه در ژانویه ثبت شده است.

68 درصد از شهرهای ایالات متحده اعتیاد را به عنوان بزرگترین عامل بی خانمانی خود گزارش می دهند. مرکز ملی آمار بیش از 74000 مرگ را ناشی از مصرف فنتانیل گزارش کرده است.

بی خانمان به کسانی گفته می شود که در پناهگاه های اضطراری یا پناهگاه های امن و یا در فضای باز، در اتومبیل ها یا در ساختمان های متروکه می خوابند.

 
 

 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  23 سپتامبر  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: