ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

21 مهر ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بالاترین نشان روسیه

به گردن رهبر بلاروس آویخته شد

حزب کمونیست روسیه نیز نشان لنین را به وی داد

 
 

    

طی روز های هشتم و نهم ماه اکتبر، اجلاسیه تعدادی از جمهوری های سابق اتحاد شوروی با نام کشورهای مستقل مشترک المنافع (کشور های هم سود) در مسکو تشکیل شد. دستور کار این اجلاسیه ارتقاء سطح روابط اقتصادی و همکاریهای همه جانبه فی مابین بود.

در پایان کار اجلاسیه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بالا ترین نشان دولتی این کشور را به الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس به پاس تلاش جهت استحکام و اعتلای روابط روسیه و جمهوری بلاروس تقدیم کرد.

در این رابطه روز دهم اکتبر گنادی زیوگانف، رهبر حزب کمونیست روسیه طی اطلاعیه ای از جانب کمونیست های این کشور، خطاب به رهبر بلاروس نوشت:

 

الکساندر گریگوریویچ عزیز!

 

 از طرف تمام نیروهای میهن پرست خلق های فدراسیون روسیه، تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت دریافت بالاترین نشان دولتی کشورمان "نشان سنت اندرو اول" اعلام می دارم!

 خدمتهای فداکارانه و سازش ناپذیر شما برای تحکیم صلح، دوستی و حسن همجواری بین خلق ها، احساس احترام عمیق و قدردانی را در هر فرد در فضای اتحاد جماهیر شوروی سابق برمی انگیزد. با تلاش چندین ساله شما، بلاروس کشوری اعتلا یافته، پیشرو که با کار خلاقانه کارگران و مولدان بلاروس، تبدیل به سنگر ثبات اجتماعی، صلح و هماهنگی مدنی بوده و خواهد ماند.

 امروز در زمانی سرنوشت ساز و پر مسئولیت، که کشورهای غربی تلاش دارند تا شرایط را در خانه مشترک چند ملیتی ما منفجر و بی ثبات کنند و یک جنگ جهانی جدید را شعله ور سازند، ما شجاعت و صلابت شخصی شما را تحسین میکنیم. برای قدردانی از سهم برجسته شما در حفاظت از میراث ها و ارزش هایی که اجدادمان برای ما به ارث گذاشته اند، حزب کمونیست روسیه، جایزه لنین 2024 را به شما اعطاء کرد.

 من کاملاً متقاعد هستم که تمام دسیسه های دشمنان ما محکوم به شکست است، زیرا دوستی، برادری و درک متقابل بین مردم ما در لوح تاریخ به یادگار خواهد ماند. خلق های ما همچنان با علاقمندی غیر قابل وصف برای زندگی جمعی، در یک سیستم اتحادیه ای که تجدید شده است، با هم مرتبط هستند. تحقق اراده آنها وظیفه مشترک ما در برابر همه کسانی است که امروز و نسل هایی که در آینده زندگی می کنند.

 برای شما، الکساندر گریگوریویچ عزیز، سلامتی، انرژی و توانمندی برای شکوفایی بیشتر سرزمین حاصلخیز و سخاوتمند بلاروس را آرزو می کنم!

با احترام عمیق، گنادی زیوگانف، دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه، رئیس فراکسیون حزب کمونیست در مجلس دومای روسیه.

https://www.rline.tv/news/2024-10-10-gennadiy-zyuganov-pozdravil-aleksandra-lukashenko-s-prisvoeniem-ordena-andreya-pervozvannogo/

 

 

 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  12 اکتبر  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: