ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

25 مهر ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مسئول سابق روابط بین الملل سپاه

ایران سلاح هائی

قوی تر از سلاح اتمی دارد!

 
 

    

مصاحبه با سردار ابراهیم رستمی، مسئول سابق روابط بین الملل سپاه:

«با اطلاع اعلام می کنم سلاح هایی قوی تر از بمب هسته‌ای در اختیار داریم.  نه امارات و نه غرب هنوز نفهمیده اند چطور نفتکش ها در دریای عمان و بندر فجیره هدف قرار گرفتند.

ما در آستانه ساخت سلاح هسته ای هستیم. اما تجهیزاتی داریم که از هسته‌ای خیلی بالاتر است. درخواست نمایندگان محترم مجلس برای تغییر دکترین هسته ای به حق است اما برخی موضوعات را نمی‌دانند، چون هر کسی این موضوعات را نمی‌داند. بعضی اطلاعات سری و به‌کلی سری است. بسیاری از موضوعات را هم نمی‌توانیم، فاش کنیم و روز مبادا مشخص می‌شود.

من فقط یک اشاره کنم و یک کد بدهم. در زمانی که ترامپ می‌خواست صدور نفت ما را به صفر برساند، چند تا عملیات تاکتیکی اتفاق افتاد. نمی‌خواهم بگویم چه کسی انجام داد. اما پنج نفتکش در بندر فوجیره منفجر شد. اگر در دریا بود یک اژدری به آن خورده بود. یا قایق‌های توپدار، قایق‌های ناشناس یا پهباد آنها را زده بود، اما در بندر فوجیره که تقریبا امنیتی‌ترین بندر است این پنج نفتکش منفجر شدند.

حتی نمی‌دانند از کجا ضربه را خوردند. دو تا نفتکش هم در دریای عمان مورد حمله قرار گرفت، زمانی که دقیقا نخست وزیر ژاپن به عنوان فرستاده ترامپ به ایران آمده بود. اتفاقا هر دو نفتکش هم ژاپنی بود.

یک پرونده هم در سازمان ملل تشکیل دادند. اولش امارات ما را عامل انفجار دانست. بعد در سازمان ملل باید ادله بیاورند و آن را اثبات کنند. فقط توانست بگوید کار یک دولت بوده است، همین. پس از آن که دو نفتکش ژاپنی در دریای عمان هدف قرار گرفتند، آلمان ‌ها گفتند: «فیلمی وجود دارد که نشان می‌دهد، قایق‌هایی در چند مایلی نفتکش‌ها شناور بودند و شناور طوری است که انگار از بیرون نخورده است. چون از بیرون بخورد، مشخص می‌شود. اما طوری بود که انگار از درون خورده است. بعضی چیزها را فعلا باید در همین حد بدانید. این‌ها بخشی از چیزهایی است که من توانستم مثال بزنم تا بدانید تجهیزاتی داریم که خیلی بالاتر از هسته‌ای است. اینها بخشی  از توانمندی آشکار ماست که شاید مردم و دنیا دیده‌اند و بخش پنهانش را هیچ کسی ندیده است. با اطلاع اعلام می کنم سلاح هایی قوی تر از بمب هسته ای در اختیار داریم.

 

 

 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  16 اکتبر  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: