ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

3 مهر ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اعتراف فرماندهان نظامی اوکراین

شکست و تلفات سنگین

اوکراین در ورود به روسیه

 
 

   

نشریه فایننشال تایمز، همزمان با تازه ترین اظهار نظر مکرون رئیس جمهور فرانسه که در همین شماره پیک نت آن را می خوانید گزارش نوشت که ارتش اوکراین اکنون به افزایش نگران کننده تلفات خود در خط مقدم اعتراف کرده است.

فرمانده تیپ 68 اوکراین از نبردهای اخیر ابراز ناامیدی کرد و آنها را "بسیار شدید" توصیف کرد و تصویری نا امید کننده از ویرانی های گسترده و تلفات یگان خود ارائه داد.  او تصاویری از خط مقدم را به نمایش گذارد و گفت: «می‌بینید چگونه بر ما (روسیه) چیره می‌شود.»

فایننشال تایمز اضافه کرد:

فرمانده تیپ 68 صریحاً اعتراف کرد که عملیات "کورسک" (ورود ارتش اوکراین به داخل خاک روسیه) یک شکست است.  نیروهای اوکراینی خود را به طور جدی در برابر هلیکوپترهای تهاجمی و جت های جنگنده روسیه که به بمب های گلاید مجهز هستند آسیب پذیر می بینند. معاون فرمانده تیپ 72 مکانیزه اوکراین که در عملیات کورسک شرکت داشته نیز تاکید کرد  «ما اینجا هیچ دفاع هوایی نداریم. استحکامات ما نابود شده است، بطور که نمی توانیم پیاده نظام خود را به سنگر برسانیم. بسیاری از واحدها در محاصره و قطع ارتباط هستند و ناچار به عقب نشینی.  ما متحمل خسارات و تلفات بزرگی شده ایم. تلفات نسبت به قبل بیشتر شده است.»

 
 

 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  24 سپتامبر  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: