ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳ تیر ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با مشارکت وسیع انتخابات یک مرحله ای می شود

پیش بینی هوش مصنوعی

و آذری جهرمی از نتایج انتخابات

 
 
 

 

 

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات  دولت روحانی که اعلام کرده طالب حضور دوباره در دولت نیست، این روزها سایه به سایه پزشکیان فعال است و حتی همراه او به سفرهای انتخاباتی می رود. او که مخالف فیلترینگ است و خود صاحبنظر و کارشناس اینترنت، در مصاحبه که سایت انتخاب منتشر کرده گفته است:

اگر پزشکیان انتخاب شود، با ضربه‌های مهلکی که روحانی با آن مواجه بود، مواجه نخواهد شد؛ چون آقایان به یک ادراکی رسیده اند. فعلا رقابت بین پزشکیان و قالیباف است؛ با این تفاوت که شیب [آرای] پزشکیان بیشتر است. با مشارکت ۶۰ درصدی، پیروزی پزشکیان در مرحله اول اتفاق می‌افتد.

سبد رای پزشکیان شامل سبد رای اصلاح طلبان، احمدی نژادی ها و لاریجانی هاست. سقف آرای جریان اصولگرا همان آرای رئیسی است. ضمن آنکه کاندیداهای اصولگرا کاریزمای رئیسی را هم ندارند. رای آنها بیشتر از ۱۵ میلیون نیست.

آنچه را جهرمی گفته، هوش مصنوعی نیز تا حدودی تائید کرده اما با این تفاوت که هوش مصنوعی معتقد است انتخابات به دور دوم می کشد و پزشکیان و قالیباف در صحنه باقی می مانند. البته آن "اگر" میزان شرکت کردم در انتخابات، در واقع به نوعی تائید همان پیش بینی هوش مصنوعی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۳ ژوئن  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: