ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۱ تیر ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آشنائی با آیت الله میرباقری

بگو طرفدارت کیست

تا مردم بدانند تو کیستی؟

 
 
 

 

 

مسئله حامیان و اطرافیان دو نامزد ریاست جمهوری که روز جمعه برای رای به آنها مردم پای صندوق های رای رفتند، جدی تر از آنست که جنبه تبلیغاتی داشته باشد. تکلیف اصلاح طلبان غربگرا روشن و شناخته شده است، اما عمق وابستگی جلیلی به اطرافیانی که هنوز برای مردم شناخته شده نیستند روشن و آشکار نیست. یکی از اطرافیان و حامیان او آیت الله میرباقری عضو مجلس خبرگان است که اتفاقا خواب جانشینی رهبر کنونی جمهوری اسلامی را هم می بیند. او طرفدار حکومت و خلافت است و خاتمه بخشیدن به جمهوریت.

معتقد است:

«علم حقیقی را به کسی می‌دهند که عبد شود، اگر انسان طالب بندگی باشد، علم به او عنایت می‌شود و می‌تواند از اسرار و معارف کتاب آسمانی قرآن کریم که نزد امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) است، بهره‌مند شود!»

او از تئوریسین های طرح خالص سازی است و گفته می شود که او مخالف تحصیل دختران است و معتقد است حتی دست زدن به کتب غیر دینی حرام است.

او فقط حرف نمی زند بلکه عمل هم می کند. از جمله گفته می شود حمله با گازهای شیمیایی به مدارس دخترانه از طرح های او بود که معتقد است اجرای حجاب کامل بانوان در جامعه وظیفه اصلی دولت است.

این گروه روحانیون پدرخوانده های امثال حجت الاسلام هائی نظیر رسائی و پناهیان و نبویان هستند که قصد ریاست بر مجلس را دارد. رسائی اکنون در ستاد جلیلی است.

------

برای اطلاعات بیشتر می توانید به ویکی پدیا مراجعه کنید با آدرس زیر:

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%DB%8C%D8%AF_%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C_%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%82%D8%B1%DB%8C


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱ جولای  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: