ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۲ تیر ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

این براندازان ج. اسلامی

می خواهند در ایران حکومت کنند!

 
 
 

 

 

انتخابات ریاست جمهوری ایران، در امریکا و کشورهای اروپائی هم، مانند ادوار گذشته برگزار شد. کسانی که در اروپا و امریکا روز جمعه برای دادن رای رفتند به مراکز اخذ رای، شاهد صحنه هائی از همین دست که می بینید شدند. صحنه آفرینان کسانی اند که مثلا فعالیت سیاسی می کنند، اما در واقع فعالیت آنها شبیه همان فعالیتی است که چماقداران حزب اللهی در جمهوری اسلامی کنند. فرق نمی کند که شاه الهی باشند و یا مجاهدین و یا حزب اللهی.

لنین جمله بسیار پر معنا، کوتاه و تاریخی در باره مهاجرت سیاسی دارد. او در باره مهاجرین روس که پس از شکست انقلاب ۱۹۰۵ از روسیه مهاجرت کردند و عمدتا به فنلاند رفتند نوشت: «مهاجرین روس نه چیزی را فراموش کردند و نه چیزی را یاد گرفتند».

معنای این جمله جز این نیست که مهاجرین نتوانستند خصلت های گذشته خود را فراموش کنند و در مهاجرت هم نتوانستند از رویدادها درس بیاموزند.

ما نمی گوئیم مهاجرین سیاسی ایران همان مهاجرین روس در فاصله ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۷ هستند، به هیچ وجه اینگونه نیست، اما کم نیستند نو رسیده های مهاجری که در اروپا و امریکا یکباره انقلابی شده اند و آن هم در همین حد و اندازه از درک و شعور سیاسی که می بینید.

نه تاریخ ایران را خوانده اند، نه انقلاب ۵۷ را به چشم دیده اند، نه از تاریخ جمهوری اسلامی و وقایع آن خبر دارند و حتی بعید است اسم چهارتا خیابان پیش و پس از انقلاب در تهران را هم بدانند. یکباره در خارج از کشور در خشت براندازی افتاده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲ جولای  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: