ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۲ تیر ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

باقری کنی و صالحی:

مذاکره با امریکا،

پس از آن شهید هم ادامه دارد!

 
 
 

 

 

حتی آنها که از ابراهیم رئیسی که قربانی سقوط هلیکوپتر شد، شهید زنده ساخته اند، خیلی خوب میدانند که او ضعیف ترین و ناتوان ترین دولت را در جمهوری اسلامی ۳ سال اداره کرد و گرانی و تورم را تشدید کرد. گشت ارشاد که از خدمت مرخص شده بود، در دولت او و به ابتکار زاکانی و وحیدی وزیر کشور او دوباره به خیابانها بازگشت و زیر میزی مذاکراتی را با امریکا در عمان و امریکا آغاز کرد که هیچ کس از جزئیات آن با خبر نیست. حالا جلیلی می خواهد روح مجسم آن شهید زنده شود و دنبال کار او را پی بگیرد. مذاکره زیر میزی با امریکا از ابتکارات رئیسی و عبداللهیان وزیر خارجه اش بود و حالا جلیلی می خواهد آن را دنبال کند.

باقری کنی سرپرست کنونی وزارت خارجه که معلوم نیست پس از چند هفته از امریکا بازگشت یا هنوز در آنجاست، در همان امریکا مصاحبه کرد و خیال امریکائی ها را آسوده ساخت که مذاکراتی که دولت رئیسی با شما آغاز کرده بود ادامه پیدا می کند زیرا سیاست حکومت است.

او پر بی ربط نگفت، زیرا علی اکبر صالحی: وزیر خارجه احمدی نژاد و سرپرست سابق سازمان انرژی هسته ای ایران نیز، درجریان کارزار انتخاباتی در همین ارتباط مصاحبه کرد و گفت:

«هر کس رئیس‌جمهور شود FATF را در معرض نظر صاحب‌ نظران قرار خواهد داد و  تا جایی که اطلاع دارم مذاکرات با آمریکا قطع نشده است. خدا رحمت کند شهید امیرعبداللهیان را تا جایی که مطلع هستم و بنده با ایشان در تماس بودم، مذاکرات (با امریکا) ادامه داشت. یک افت و خیزهایی بوده اما اینگونه نیست که مذاکرات قطع شده باشد.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲ جولای  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: