ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۳ تیر ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چرا مردم به پورمحمدی رای ندادند؟

این خانم طرفدار جلیلی

خواست ابرو بردار چشم را کور کرد!

 
 
 

 

 

مرتجعین مذهبی بیش از هر قشر و دسته بندی سیاسی - مذهبی در جمهوری اسلامی با جامع بیگانه شده اند. فرق نمی کند که از قشر روحانی باشند و یا غیر روحانی.

مذهب و روحانیت دیگر اعتبار سالهای انقلاب و پس از انقلاب را در جامعه ندارد و این نکته ایست که آن بخش مورد اشاره در جمهوری اسلامی هنوز به آن باور ندارند و یا باور دارند اما فکر می کنند به زور می توان آن باور را به مردم باز گرداند. بدلیل همین بیگانگی است که فردی مانند پور محمدی که دبیر جامعه روحانیت مبارز است، وارد کارزار انتخاباتی می شود و بیش از هر نامزد دیگر انتخاباتی دست به افشاگری می زند و از مرزهائی عبور می کند که دیگران جسارت آن را نداشتند. غافل از این که مردم به عمامه بسر دیگر رای نمیدهند! حتی اگر بزرگترین افشاگر باشد. آن میزان آرائی را هم که برایش به صندوق ریخته شد متعلق به آنها بود که از دهان پورمحمدی شنیدند که او به اعدام کفار افتخار می کند. جمله ای که برای آن قشر رای دهنده به او جمله ای طلائی بود اما برای مردم جمله ای نفرت انگیز و ترسناک.

همین تحجر و بی خبری از افکار عمومی باعث شد که در جریان انتخاباتی که جمعه روز رای گیری مرحله دوم آنست، برخی افراد از جمله همین خانم فرشته روح افزا که جزو ستاد جلیلی است، حرف هائی بزند که خیلی هم به سود پزشکیان در میان طبقات وسیع مردم و بویژه زنان است درحالیکه خود این خانم اینگونه فکر نمی کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳ جولای  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: