ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۹ تیر ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بی خبری، خودش یک خبر است!

حجاب بان ها به دیدار

دکتر پزشکیان رفتند و نرفتند

 
 
 

 

 

اخبار ایران، در این روزها، خلاصه شده در حاشیه ها و در واقع حاشیه سازی های رسانه های داخلی پیرامون پس لرزه های انتخاباتی، خبرهای تکراری و کم اهمیت برخی دیدارها با دکتر پزشکیان، برخی حدس و گمان ها درباره دولت آینده و گرم کردن تنور تقابل بازندگان و برندگان انتخابات و برخی اخبار خارجی. مجلس تعطیل است و دولت هم نیمه تعطیل. بر این دو تعطیلی، آغاز ماه محرم و عزاداری هم اضافه شده است. رویدادهای محافل ایرانی خارج از کشور هم که بسیار به ندرت مورد توجه و پوشش ما بوده است. همین است که دراین روزها خبرهای تفسیری در پیک نت کم است.

این کسادی بازار خبر، تا چند روز دیگر هم ادامه خواهد یافت اما به درازا نخواهد کشید. بویژه پس از پایان مراسم تحلیف پزشکیان در نیمه دوم مرداد ماه و آغاز چینش کابینه و تدارک معرفی دولت جدید به مجلس. دولتی که گمان می رود برخی چهره های شاخص دولت رئیسی مانند مخبر در آن باقی بمانند.

از مهم ترین دیدارهای روزهای اخیر با پزشکیان، دیدار سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی بود که تا پیش از سقوط هلیکوپتر رئیسی و همراهان معتقد بود مهم ترین مسئله مملکت حجاب است. و از به دیدار نرفتگان مهم، سردار وحیدی وزیر کشور است که البته شاید به این دلیل که تنها یک عضو کابینه است و نه بیشتر. اما فراموش نباید کرد که او از مهرپیشانی های جبهه پایداری است که نقش مهمی در کنار سردار رادان در حجاب بانی داشته است. گاهی، برخی غیبت ها و بی خبری خودش یک خبر است!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۹ جولای  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: