ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۹ تیر ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ظهره وند یادش رفت نماینده مجلس است

این مناظره طشت رسوائی

امثال زید آبادی در مطبوعات است

 
 
 

 

 

از قدیم گفته اند "آواز دهل، شنیدن از دور خوش است". این حکایت برخی یادداشت نویسان غربگرا در مطبوعات ایران است، از جمله احمد زید آبادی که ما هم تا پیش از دیدن این مناظره انتخاباتی او با ظهره وند، باور نمی کردیم سطح دانش و سواد و بینش سیاسی او تا این حد نازل باشد. ایشان در یک دنیای خیالی زندگی می کند و غم انگیز است که این نوع افراد در مطبوعات ایران برای مردم و دولت ها رهنمود صادر می کنند. به نگرش او نسبت به امریکا دقت کنید.

در همین مناظره متاسفانه آقای ظهره وند که به مجلس راه یافته، فراموش کرد که نماینده مجلس است و نه تحلیلگر رسانه ای و از آن سخیف تر، تبلیغاتچی جلیلی. بسیاری از حرف هائی که او دراین مناظره می زند درست و قابل تائید است، اما تا آنجا که نخواسته برای جلیلی تبلیغ کند. این مناظره در فاصله دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری انجام شد و چقدر توی ذوق شنونده می زند وقتی ایشان در همان ابتدای مناظره به زید آبادی می گوید شما پزشکیان هستید؟ واقعا زید آبادی پزشکیان است؟

ظهره وند در مجلس جدید عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی شده و احتمالا تصور کرده بود با پیروزی جلیلی بدلیل دوستی قدیمی که با او دارد، از مجلس به دولت کوچ خواهد کرد و در صدر وزارت خارجه خواهد نشست.  او نتوانست درک کند که حمید رسائی و پناهیان نیست و نباید در جلد و نقش آنها ظاهر شود. هنوز معتقدیم بودن او در مجلس بسیار مفید تر از اکثر کسانی که به مجلس راه یافته اند اما این دلیل نمی شود که نقد خود را درباره او مطرح نکنیم. بویژه که ما در انتخابات مجلس رای به او را توصیه کرده بودیم. خود این مناظره را ببینید و قضاوت کنید!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۹ جولای  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: