ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۰ تیر ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اینبار آذر منصوری

ویروس روسیه ستیزی

در خون اکثر اصلاح طلبان است

 
 
 

 

 

روسیه ستیزی یک بیماری نه، بلکه یک ویروس است که در عمق وجود بخش عمده ای از اصلاح طلبان جمهوری اسلامی رخنه دارد. در شماره روز گذشته پیک نت مصاحبه و یا مناظره احمد زید آبادی با ظهروند نماینده مجلس را برایتان منتشر کردیم که یک نمونه از دهها نمونه غربگرائی در میان اصلاح طلبان بود.

روز گذشته خانم آذر منصوری به بهانه به زعم ایشان بمباران یک بیمارستان کودکان در کیف توسط ارتش روسیه خود را رساند به میدان روس ستیزی و این حمله را محکوم کرد. تا کنون کسی به یاد ندارد که هیچ اصلاح طلبی و از جمله همین خانم منصوری که نقش رهبری را در جبهه اصلاحات دارد، علیه 8 سال بمباران و ترور مردم دونتسک در شرق اوکراین توسط نازی های اوکراین چیزی نوشته و اظهار نظری کرده باشد. از جمله آتش زدن مرکز سندیکای کارگری در شهر اُدسا که عده ای کارگر در آن زنده زنده سوختند و فاشیست هائی که سندیکا را محاصره کرده بودند شادی می کردند. چند تنی هم که از ساختمان خود را به بیرون پرتاب کرده بودند که خود را نجات بدهند همان فاشیست و نازیست های اوکرائینی که سندیکا را محاصره کرده بودند آنها را با گلوله زدند. درهمین جنگ اوکراین بارها ارتش اوکراین مراکز خرید و میدان مرکزی شهر مرزی الگور روسیه را با موشک و خمپاره زده و کودک و زن و مرد را کشته اما امثال خانم منصوری یا از آن بی خبر مانده و یا اگر خبر داشته هم به روی خود نیآورده اند. کسی به یاد ندارد که امثال خانم منصوری در باره به رگبار بستن مردم در یک کنسرت موسیقی در شهر مسکو توسط تروریست های اعزامی از کیف اظهار نظر فرموده باشند.

اما درباره ماجرای حمله به کودکستان کیف، خانم منصوری که از هول حلیم خود را در دیگ انداخته است، اگر کوچکترین جستجوئی در اینترنت کرده بود و برای مثال سایت جنگ پژوهی و یا سایت جنگال را که اخبار جنگ اوکراین را پوشش می دهند باز کرده و گوش کرده بود، می فهمید که متهم اصلی جنایت اصابت موشک به بیمارستان کودکان کیف خود ارتش اوکراین است  و آن موشکی که به این بیمارستان اصابت کرده موشک ضد هوائی اوکراین برای زدن پهپادهای روس بوده است.

این بهانه هم که تمام شود، امثال آذر منصوری در کمین سوژه ای دیگر برای روسیه ستیزی می مانند. درد اصلی گرایش به غرب است!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۰ جولای  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: