ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۷ خرداد ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

همزمان با حملات هوائی و موشکی روسیه

درخواست زلنسکی از چین

و امریکا برای صلح! 
 
 
 
 

 

سلاح های امریکائی با بهره گیری از بودجه و کمک ۶۰ میلیارد دلاری امریکا به اوکراین، از طریق دو مرز لهستان و رومانی درحال انتقال به اوکراین است. روسیه روز گذشته مرزهای غربی اوکراین را که مرز مشترک این کشور با اوکراین است را وسیعا بمباران کرد که ظاهرا هدف از آن نابودی سلاح های ارسالی امریکا به اوکراین است. روسیه همچنین به اهدافی در کیف و خارکف که دومین شهر اوکراین پس از کیف است حمله هوائی کرد. در حمله به نواحی غربی اوکراین یک مرکز بزرگ تولید برق نیز نابود شد تا تاریکی ها در اوکراین وسیع تر شود. روسیه تاکنون از بمباران شهرهای کیف وخارکف برای پرهیز از ویرانی و کشتار مردم خود داری کرده است. حتی در پاسخ به موشک باران اوکراین به شهر بلگرود و کشتار مردم غیر نظامی.

همزمان با این رویدادها، زلنسکی خود را به خارکف رساند تا یک فیلم چند دقیقه ای تبلیغاتی بگیرد و نشان بدهد که روسها مرکز شهر خارکف را بمباران کرده است. روسیه گفته که یک انبار عظیم مهمات و تسلیحات اوکراین را در حوالی خارکف با موشک زده است و یک موشک نیز در منطقه مسکونی فرو آمده که طی آن گویا دو نفر کشته شده اند.

زلنسکی که دوران ریاست جمهوری او طبق قانون اساسی اوکراین خاتمه یافته و عملا رئیس جمهور غیر قانونی اوکراین است، روز گذشته از امریکا و چین خواست تا برای صلح دراوکراین اقدام کنند. این درخواست، چیزی نیست جز عقب نشینی زلنسکی و تن دادن به مذاکرات صلح اما چون روسیه او را دیگر رئیس جمهوری قانونی اوکراین نمی داند، او پای امریکا و چین را به میان کشیده و آنها را واسطه مذاکرات صلح کرده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۷ می  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: