ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۸ خرداد ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامزد مستقل انتخابات امریکا

آسانژ و اسنودن

هر دو باید آزاد شوند!

 
 
 

 

 

در حاشیه جدال لفظی ترامپ با بایدن و سوتی هائی که باید هر چند وقت یکبار هنگام سخنرانی ها میدهد، بحران اقتصادی در امریکا گسترش می یابد و عمده ترین شاخص آن گرانی مواد خوراکی و کرایه مسکن است. نه بایدن و نه ترامپ، در باره این اصلی ترین بحران چیزی نمی گویند و حداکثر حرف سیاسی آنها درباره یاری رسانی به اسرائیل و بیرون کشیدن آن از بحرانی است که جنگ غزه برای آن بوجود آورده و همچنین کمک مالی و تسلیحاتی به اوکراین است. درباره این هر دو مسئله نیز یک جنبش اجتماعی در امریکا جریان یافته که بایدن و ترامپ درباره آن نیز سکوت می کنند. هر دو سعی می کنند همان شیوه های انتخابات ریاست جمهوری های امریکا در دوره های گذشته را پی گرفته و مردم را با شعارهای سطحی و پوچ سرگرم کنند. در کنار این دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری، رابرت اف کندی برادر زاده جان اف کندی نیز فعال است اما نه تلویزیون ها و نه مطبوعات امریکا پوشش قابل توجهی به فعالیت های انتخاباتی او نمیدهد، درحالیکه او نیز نامزد انتخابات است اما مستقل از هر دو حزب جمهوریخواه و دمکرات.

او تاکنون چند موضع اصولی درباره اوضاع بحرانی جهان و نقش امریکا در همه آنها ایراد کرده است، و در تازه ترین موضع گیری خود در سخنرانی انتخاباتی در کنوانسیون ملی "لیبرتارین" در واشنگتن دی سی گفت:

 در صورت پیروزی در انتخابات اتهامات علیه آسانژ، بنیان گذار ویکی لیکس را لغو خواهم کرد" و اسنودن" افشاگر معروف را هم عفو خواهم کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۸ می  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: